Show simple item record

dc.contributor.advisorZībarts, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorZuntnere-Fomina, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:45Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2083en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11110
dc.description.abstractDarbā tiek pētīta Rīgas 3.vidusskolas un Rīdzes pamatskolas 6.-9.klašu skolēnu, kā zēnu tā meiteņu motivāciju nodarbībām ar sportu,ņemot vērā pusaudžu vecuma īpatnības. Darbā tika izmantotas interviju, testu, literatūras analīzes un aptaujas metodes. Darba teorētiskajā daļā tika izmantoti 34 literatūras avoti. Praktiskajā daļā iegūtie rezultāti tika matemātiski apstrādāti un attēloti diagrammu veidā. Pamatojoties uz praktiskās daļas rezultātiem tika izdarīti secinājumi un izvirzītas hipotēzes darba tālākiem pētījumiem. Veicot diplomdarba uzdevumus, konstatēju, ka: 1.Pēc audzēkņu aptaujas rezultātiem ar sportu ārpus mācību stundām nenodarbojas 74% 3.vsk meitenes un 62%. Rīdzes pamatskolas meitenes. 66% 3.vsk zēnu un 72% Rīdzes pamatskolas zēnu. Abu pedagogu aptauja gan rāda praktiski apgriezti proporcionālus uzskatus. 2.Nepatīkams rezultāts novērojams jautājumā par nepieciešamo sporta stundu skaitu nedēļā. 50% meiteņu uzskata, ka tādas vispār nav vajadzīgas un tikai 20% uzskata, ka stundām vajadzētu būt vairāk. Par liekām sporta stundas uzskata arī apmēram 35% zēnu abās skolās. 3.Interesi par sportu izrāda aptuveni 40% meiteņu un 50% zēnu. 4.Var secināt, ka vecāku ieinteresētība bērnu sporta nodarbībās ir lielāka nekā pusaudžiem pašiem. 5.Manuprāt, viens no galvenajiem stimuliem, kas pamudina nodarboties ar sportu,ir vēlme uzvarēt un būt labākajam. 6.Otrs galvenais stimuls,manuprāt,ir atzinība par sasniegto.en_US
dc.description.abstractIn the present degree work is analyzed a sport motivation. The analysis has been done in secondary school No.3 of Riga and Ridzes primary school, among 6th – 9th grade schoolboys and schoolgirls. A feature of the teenage age was taken into account during the work. An interview, a different tests and a literature analysis has been used during the work. The list of the used literature consists of 34 sources, which has been used for creation of the theoretical part of the present work. The results of the practical part were calculated and displayed as a diagram. On the basis of the results from the practical part has been made a conclusions and been formed a hypotheses about future research. During the work at the present bachelor degree I established the following: 1.After questioning I found out that the following numbers of pupils are indulged in sport after the school lessons: 74% of girls from school No.3 and 62% of girls from Ridzes primary school, 66% of boys from school No.3 and 72% of boys from Ridzes primary school. But questioning of teachers from the both schools shows an opposite opinion. 2.The question about quantity of a sport lessons per week has an annoying reaction: 50% of the girls are thinking that it is not necessary to have the sport lessons, only 20% would like to increase the lessons. Also 35% of the boys are thinking that the sport lessons are unnecessary. 3.Only 40% of the girls and 50% of the boys are interested in sport. 4.It is possible to make the conclusion that parents are more interested in sport than the children. 5.In my opinion one of the main motivation, which stimulates to go in for sport is a desire to win, a desire to be a champion. 6.The second important argument in my opinion is to get a public acknowledgement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu motivācija sporta nodarbībās.en_US
dc.title.alternativePupil's Motivation in Sports Lessons.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record