Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andrisen_US
dc.contributor.authorGirko, Veronikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:47Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:47Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21517en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11130
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir „Pamatskolas vecumposma skolēna zināšanu un praktisko datorprasmju attīstības sekmēšana ārpus informātikas stundām”. Pētījuma mērķis ir izveidot datorprasmju attīstības modeli, kura realizāciju ārpus informātikas stundām sekmē skolotājs. Diplomdarba pētāmā problēma ir skolēna datorprasmju attīstība ārpus informātikas stundām. Darbā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par skolēna datorprasmju attīstības īpatnībām pamatskolas vecumposmā. Tika pētītas informātikas skolotājam pieejamās ārpusstundu darba formas un metodes skolēna zināšanu prasmju attīstības sekmēšanai, kā arī skolēna līdzdalība savu zināšanu un datorprasmju pilnveidē ārpus informātikas stundām pamatskolas klasēs. Pētījuma rezultātā pierādīts, ka skolēna zināšanu un praktisko datorprasmju attīstības process ir efektīvāks, ja to mērķtiecīgi vada informātikas skolotājs, skolēnam ārpusklases stundās ir pieejamas datortehnoloģijas, un skolēns aktīvi iesaistās savu zināšanu un prasmju pilnveides procesā ārpus informātikas stundām. Tika izstrādāta ārpusstundu datorprasmju attīstības struktūra un ārpusstundu pulciņa programma. Darba apjoms ir 50 lpp, tas satur 26 tabulas, 23 attēlus. Pielikumu skaits: 2. Atslēgas vārdi: datorprasmes, informātika, ārpusstundu, pamatskola, pusaudzis.en_US
dc.description.abstractThe topic of Diploma thesis is PRIMARY SCHOOL children KNOWLEDGE AND PRACTICAL COMPUTER SKILLS DEVELOPMENT PROMOTION OUTSIDE computer lesson hours. The goal of Diploma thesis is: To establish a theoretically and practically efficient computer skills development model, which can be used by teacher outside the hours of computer lessons Diploma thesis investigated the problem of student computer literacy development after computer lessons. The author analyzed the pedagogical and psychological literature on the student's computer skills development characteristics of primary school age group. The Author did investigation of computer teacher extra-curricular work form and methods of student knowledge and skill development growth as well as student knowledge and participation in computer lessons enhancement outside school hours of primary school age group. Result of the study demonstrated that the student's knowledge and practical computer skills development process is more effective when the target is managed by the computer teacher, in student extracurricular classes are available computers and students actively take participation in their knowledge and skill development process after school computer hours. Author developed homework and extracurricular computer set and skill development model for primary schools children. The total amount of diploma thesis is 50 pages, 26 tables, 23 pictures and 2 attachments. Keywords: computer skills, informatics, extracurricular, primary school, teenager.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePamatskolas vecumposmu skolēna zināšanu un praktisko datorprasmju attīstības sekmēšana ārpus informātikas stundām.en_US
dc.title.alternativePrimary School Children Knowlenge and Practical Computer Skills Development Promotion Outside Computer Lesson Hours.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record