Show simple item record

dc.contributor.advisorVaļka, Sintijaen_US
dc.contributor.authorSapogova, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:52Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22566en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11164
dc.description.abstract. Papīrs bija uzrakstīts ar nolūku izpētīt Sistemisko pieeju angļu valodas Gramatikas apmācībā un to efektivitāti, jo mūsdienās ir prāsības universālas metodes angļu valodas apmācībā izmantošanai, kura varētu nodrošināt secīgu un pakāpenisku valodas apmācību, palīdzot saprast valodas ka sistēmas būtību un sasniegt mērķi apgūt komunikatīvo kompetenci. Pētījumam bija izvirzīta hipotēze: „Jā skolotājs pielieto sistematisko pieeju angļu valodas gramatikas apmācībai, tad pēc četram-piecam mācību stundām skolēni var demonstrēt spēju apzināti izmantot darbības varda laika strukturu runā”. Metode, to specifika un salidzināšana ar citām metodēm tika pētīti ar speciālas literatūras palīdzību un bija veikti attiecīgie teoretiskie secinājumi ka arī izvirzītas tēzes. Praktiskai pētījuma daļai autors izmantoja Konkrētas situācijas (Case study) metodi. Autors izdarīja mēģinājumu ieviest petījamas metodes principus apmācībā 5. klasēs. Lai savāktu datus, autors veica aptauju ka arī interviju. Aptaujai autors izmantoja jautājumu anketu, kura bija iedota skolēniem ar mērķi saņemt no viņiem atgriezenisko saiti attiecībā uz novādītām stundam. Intervija ar 10.-12. klašu skolotāju, ar mērķi uzzināt viņu viedokli par dažādu metožu izmantošanu angļu valodas apmācībā, bija veikta apmācības kursa beigās. Iegūtie dati palīdzēja autoram veikt atbilstošus secinājumus un izvirzīt težus. Apkopotie rezultāti bija prezentēti 8 tēžu veidā. Petījumam izvirzīta hipotēze netika pierādīta. Autors izvirzīja domu, ka iemēsls tam varētu būt pētījuma ierobežojumi. Galvenais ir laika ierobežojums, jā runāt par kursa saskaņošanu ar izvirzīto tām mērķi. Tomēr autors izdarīja secinājumu kā Sistematiskas pieejas principi var būt apvienoti ar Komunikatīvas pieejas principiem un var būt izvirzīta universāla metode ar definējumu:” Valodas ka sistēmas apmācība ļauj to padarīt par lidzekļu komunikacijai”, kura ir vērta apskātīšanas.en_US
dc.description.abstract. The Paper was written by the author with the aim to explore Systemic Approach to teaching English Grammar and its effectiveness since nowadays there is a demand for using universal method which can provide consequent and gradual acquiring of the language leading to the deep understanding of foreign language system and aimed to achieve communicative competence. For the research there was proposed hypothesis: “If the teacher applies systematical approach to teaching grammar then after four-five lessons pupils can demonstrate ability to use sensibly the structure in speech.” The method, its specifics and comparison with the other methods were explored by the author through studying special literature on the issue and afterwards relevant theoretical conclusions were drawn and theses proposed. The author performed also the empirical research- Case study in Secondary school. The author made an attempt to implement the principles of the method into teaching the aspect of Grammar- Present Perfect to 5th Grades. For gathering the data the author used Questionnaire and Interview. Questionnaire was distributed among the learners with the aim to get feedback on the course and the interview with English Teacher of 10.-12.Grades aimed to get the opinion on the principles of methodology for teaching English was led later. The data obtained helped the author to draw conclusions and propose theses.The summarizing results were represented in the way of 8 theses. The hypothesis of the Paper was not verified on practice.The author suggested that the reason for it could be the limitations of the research and the time limitations the author considered to be of the prevailing importance if to connect the course taught with its initial aim. However, the author drew a conclusion that the concept of Systemic Approach can be combined with principles of CLT and the universal method with the definition : “Learning language as a system allows to make it (language) a mean for communication.” is worth consideration.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSistemātiskāa pieeja angļu valodas gramatikas apmācībai pamatskolāen_US
dc.title.alternativeSystematical approach for teaching English Grammar in Primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record