Show simple item record

dc.contributor.advisorRihtere-Zunte, Elīnaen_US
dc.contributor.authorGriņova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23165en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11181
dc.description.abstractŠis diplomdarbs veltīts skolēnu kļūdu labošanai. Darba mērķis ir noskaidrot skolēnu rakstu darbu svarīgumu, dažādus labošanas veidus un to ietekmi uz mācību procesu. Pētījuma mērķis ir noskaidrot dažādus skolēnu darbu labošanas veidus, kādus labošanas veidus izmanto skolotāji, kā arī skolēnu attieksmi pret viņu kļūdu labošanu. Saistība ar pētāmo tematu tika apkopota un analizēta zinātniskā literatūra, kā arī tika noskaidroti biežāk lietotie kļūdu labojumu veidi. Tas tika konstatēts veicot skolotāju aptauju. Darbā izmantotā pētījuma metodes ir aptauja, intervija un stundas novērošanas analīze. Skolotāju anketas parādīja, ka viņi uzskata skolēnu kļūdu labošanu par ļoti svarīgu un lietderīgu. Dati parādīja, ka skolēni arī spēj labot savas kļūdas, ka arī paši gūst labumu, jo saprot kļūdu iemeslu un spēji grupās analizēt un apspriest savas kļūdas. Skolēni iegūst spēju rakstīt gramatiski pareizi un nest atbildību par savu darbu. Intervijas ar skolēniem parādīja, ka lielākā daļa no viņiem uzskata, ka skolotājiem ir liela ietekme uz mācību procesu. Lielākā daļa skolēnu iesaka, lai viņu kļūdas tiktu labotas individuāli, bet ne citu skolēnu klātbūtnē.en_US
dc.description.abstractThe Present Term Paper is devoted to the correction of students’ mistakes. The aim of the Paper was to find out the importance and various ways of the correction students’ written works and their influence on the language process. The research was carried out to find out the possible kinds of correction the written works and what procedures of correction teachers prefer, as well as students’ attitude towards the correction of written works. The analysis of literature on the writing skills, writing activities and the correction of written works was done. The most common ways of errors correction was found out by asking teachers and making questionnaire. The survey methods such as a teachers’ questionnaire, students’ interview and lessons’ observation were used. The questionnaires to the teachers showed that they consider the correction of the mistakes useful and helpful. The data revealed that students should correct the mistakes of their written works because they learnt useful points from them and understood the reason of some mistakes better. Moreover, the students could analyze and discuss their mistakes in pairs or in groups, gaining the ability to write more effectively and having personal responsibility for their own writing. The interview with students showed that the majority of students think the teacher has great influence on their learning. Moreover, students prefer to be corrected individually than in public.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKļūdu labojumi viduskolas skolēnu rakstītprasmes uzlabošanaien_US
dc.title.alternativeMistake Correction to Improve Students' Writing Skills at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record