Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Mārīteen_US
dc.contributor.authorĪvāne - Kronberga, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:57Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other24857en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11215
dc.description.abstractB. Īvānes Diplomdarbs “Ētiski estētisko vērtību aktualizācija Ojāra Vācieša dzejas apguvē vidusskolā”. Diplomdarba mērķis – izstrādāt metodisko sistēmu, kas palīdzētu aktualizēt ētiski estētiskās vērtības O. Vācieša dzejas apguvē vidusskolas 12. klasē – īstenots darba 5 nodaļās. 1. nodaļā pamatots vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums mūsdienu mācību kontekstā. 2. nodaļā analizētas O. Vācieša daiļradē apliecinātās ētiski estētiskās vērtības. 3. nodaļā aprakstīta metodiskās sistēmas izstrāde un gatavošanās stundām. 4. nodaļā aprakstīta skolēnu un skolotājas vērtīborientējoša sadarbība. 5. nodaļā analizēta un vērtēta vērtīborientētas sadarbības norise. Diplomdarbam pievienoti 13 pielikumi. Nozīmīgākais secinājums –O. Vācieša dzejas vērtīborientējoša apguve bagātina skolēnu garīgo pasauli un veicina vērtību aktualizāciju.en_US
dc.description.abstractDiploma paper of student Baiba Īvāne is titled: „The actualization of moral and aesthetical values in acquisition of Ojars Vācietis poetry in secondary school”. The goal of this paper is to develop a methodical system that would help to actualize moral and aesthetical values I acquisition of O.Vācietis poetry in 12 grade literature lessons. The work contains four chapters. In 1.chapter the author has grounded the importance of value-orientated cooperation in context of contemporary education. Second chapter provides analysis of applied moral and aesthetical values in O.Vācietis poetry. The development of methodical system and lesson preparation is described in third chapter. 4.chapter is devoted for analysis of teachers’ value-orientated cooperation with students. The fifth chapter consists of more detailed analysis of procedure of value-orientated cooperation. Diploma paper also has 13 appendices. The most important conclusion of this work is: The value-orientated acquisition of O.Vācietis poetry richens the intellectual world of students’ mind and supports actualization of moral values.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĒtiski estētisko vērtību aktualizācija Ojāra Vācieša dzejas apguvē vidusskolā.en_US
dc.title.alternativeThe actualization of moral and aesthetical values in acquisition of Ojārs Vācietis poetry in secondary school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige