Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmanis, Aivarsen_US
dc.contributor.authorPopova, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25959en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11221
dc.description.abstractMaģistra darbs veltīts pētījumam par 10.klases skolēnu videi draudzīgas attieksmes veidošanos angļu valodas stundās. Pētījuma jautājums – noteikt 10.klases skolēnu videi draudzīgas attieksmes veidošanās veicinošos faktorus angļu valodas stundās. Darbs sastāv no 4 daļām, nobeiguma, literatūras saraksta ar 53 darba nosaukumiem un avotiem, 14 pielikumiem. Tajā ietvertas 8 tabulas un 1 attēls. Darba apjoms 62 lpp. Pirmajā nodaļā analizēta videi draudzīgas attieksmes būtība. Otrajā nodaļā izklāstīts jaunieša vecumposma īpatnību raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta videi draudzīgas attieksmes veidošanās angļu valodas stundās vidusskolā. Ceturtajā nodaļā ir noteikti videi draudzīgas attieksmes veidošanās veicinošie faktori angļu valodas stundās 10.klasē. Kā rezultātā uz pētījuma jautājumu ir atbildēts – noteikti 10.klases skolēnu videi draudzīgas attieksmes veidošanās veicinošie faktori angļu valodas stundās: emocionālais, uzvedības un kognitīvais komponents, kā arī šo komponentu saturs. Atslēgvārdi: jaunieši, videi draudzīgas attieksme, angļu valodas stundas, videi draudzīgas attieksmes veicinošie faktori, Faktoru analīze.en_US
dc.description.abstractThe Master Paper is dedicated to the research of environmentally friendly attitude of year 10 students in English lessons. The question of the research was to define coefficients of environmentally friendly attitude of year 10 students in English lessons. The Paper consists of four parts, conclusion, list of literature and sources with 53 titles, and 14 apendices. It has eight tables and one picture. Volume of the Paper is 62 pages. The first chapter presents the analysis of attitude esence. The second chapter renders peculiarities of adolescence. The third one depicts formation of environmentally friendly attitude of year 10 students in English lessons. In the fourth chapter coefficients of environmentally friendly attitude of year 10 students in English lessons are defined. Consequently, the research question was answered – coefficients of environmentally friendly attitude of year 10 students in English lessons were defined: emotional, behavioural, and cognitive components, as well as their contents. Key words: adolesence, environmentally friendly attitude, English language lessons, coefficients of environmentally friendly attitude, Factor analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title10.klases skolēnu videi draudzīgas attieksmes veidošanās veicinošie faktori angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeShaping Environmentally Friendly Attitude of Year 10 Students in the English Language Lessons in the Secondary School Learning Processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record