Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorDubeņeca, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other26095en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11222
dc.description.abstractBakalaura darba aktualitāti pamato šodienas situācija, kad izjūtam nepieciešamību visu dzīvi mācīties, pilnveidoties un pielāgoties mūsdienu sabiedrībai, attīstot savas mācīšanās prasmes nepārtraukti mainīgajā pasaulē. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, nosaukt un apzināt jauniešu mācīšanās prasmes un to pielietošanu mūžizglītības realizācijā, tika veikts teorētisks un empīrisks pētījums, kurā piedalījās 44 respondenti. Bakalaura darbs veidots pamatojoties uz jaunāko literatūru, izmantoti 35 avoti, un sniedz plašu ieskatu jauniešu mācīšanās prasmju un mūžizglītības realizācijas nozīmībā. Darba autore uzskata, ka mācīšanās prasmju attīstībai ir būtiska nozīme mūžizglītības realizācijā, katram no sabiedrības locekļiem, lai spētu pilnvērtīgi iekļauties sabiedrības procesos. Pētījuma rezultātā tika atklāta mācīšanās prasmju nepietiekama attīstība un skolas vājā iespēja nodrošinot to. Bakalaura darbs sastāv no 5 nodaļām, 4 apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta un 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: mācīšanās prasmes, mācību stratēģija, mūžizglītība, pilnveidošana, attīstība.en_US
dc.description.abstractThe actuality of bachelor`s work is based on todays situation, when all of us need to study all life, improve themselfs and get used to our sociaty by developing learning skills in this everyday changing world. To reach the target of bachelor work, to recognize learning skills and its using in life-long leraning realization, there were a theoretical and practical research where 44 respondents took a part. Bachelor work was based on the theoretical literature in Latvian and English, there were 35 used ways, who shows widely importance of learning skills and life-long learning. Author thinks, learning skills development has strong meaning for everybody in life – long learning process and for succesful society life. In the result of practical research its shows that learning skills are not developing well and also taht its school weakness in garanting of learning skills development. Bachelor work consists of 62 pages, introduction, 5 chapters, 4 subchapters, conclusion, list of literature and additions. Keywords: learning skills, learning strategies, life-long learning, improvement, development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJauniešu mācību prasmju pilnveide mūžizglītības kontekstāen_US
dc.title.alternativeThe improvement of young people’s learning skills in the context of life long learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record