Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvisen_US
dc.contributor.authorBarauska, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26191en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11230
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: Atlētiskās vingrošanas izmantošana ārpusstundu vieglatlētikas nodarbību procesā pusaudžu vecumposmā. Darba mērķis: Noskaidrot, kā ārpusstundu vieglatlētikas nodarbību procesā iekļautais vingrinājumu komplekss trenažieru zālē ietekmē rezultātus spēka vingrinājumos 13 – 14 gadus vecu skolēnu grupā. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiski pētnieciskās daļas. Teorētiskajā daļā analizēta literatūra par ārpusstundu darba būtību, ārpusstundu darbu sportā, pusaudžu fizioloģiskajām un psiholoģiskajām īpatnībām, vieglatlētiku un fizisko īpašību kopumu tajā, atlētisko vingrošanu kā spēka attīstīšanas veidu un šajā procesā izmantotajām metodēm, līdzekļiem, kā arī spēka treniņa īpatnībām pusaudžiem. Praktiski pētnieciskajā daļā veikts darbā izmantoto pētījumu metožu apraksts, pētījumu rezultātu apkopošana un analīze. Darba gaitā, pārbaudot izvirzīto hipotēzi, tā neapstiprinājās, jo, ārpusstundu vieglatlētikas nodarbību procesā regulāri iekļaujot vingrinājumus trenažieru zālē, audzēkņu rezultāti spēka vingrinājumos vieglatlētikā neuzlabojās ievērojami vairāk nekā audzēkņiem, kuri vingrinājumus trenažieru zālē neveica. Atslēgvārdi: ārpusstundu vieglatlētikas nodarbības, pusaudži, fiziskās īpašības, atlētiskā vingrošana.en_US
dc.description.abstractDegree work`s theme: Athletic exercise for after – school track and field practices for teenagers. Point of work: to establish how complex of exercises in after-school track and field practices has an impact on results of strenght for 13-14 years old teenagers. Degree work composed of introduction, theory and practice. There have been analysed literature about after - school practice activities, pshysiological and psychological individualities of teenagers, track and field, physical qualities, strenght education and its methods in the part of theory. There have been made a description of research methods, conclusion and analysis of findings. The hypothesis did not approve because the results of teenagers who practiced in fitness halls were not better than teenagers who did not. Keywords: after – school track and field practices, teenagers, physical qualities, athletics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAtlētikas vingrojumu izmantošana vieglatlētikas nodarbību procesā pusaudžu vecumposmā.en_US
dc.title.alternativeAthletic Exercise for After-School Track and Field Practices for Teenagers.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record