Krāsu mācības un sietās batikas tehnikas apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē
Autor
Podlobnaja, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kokina-Lilo, Mārīte
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir „Krāsu mācības un sietās batikas tehnikas apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē. ”
Diplomdarba mērķis ir izpētīt krāsu mācības un sietās batikas tehnikas apguves iespējas mājturības un tehnoloģiju priekšmetā.
Ievērojot normatīvo dokumentu prasības un skolēnu vecumposma raksturīgākās īpašības, ir izstrādāts nodarbību tematiskais plāns un uzdevumu kopa, kā arī aprakstītas tā realizācijai praksē izmantojamās mācību organizācijas formas un metodes. Šī tēma „Krāsu mācības un sietās batikas tehnikas apguve” paredzēta 6 nodarbībām.
Lai pētījums noritētu veiksmīgi un varētu salīdzināt tēmas apguves rezultātus klasēs ar dažādu skolnieču skaitu, tas tika aprobēts divās 7. klasēs. Kā galvenais uzdevums, kurā atainojās stundās apgūtais, bija somas batikošana.
Apguve, krāsu mācība, mājturība, sietā batika. The theme of Diploma Paper is „Colour teaching and tie – dye technologies acquirement at domestic science lessons in form 7. ”
The aim of Diploma Paper is to study possibilities of colour teaching and the tie – dye technologies aquisition at domestic science.
Consider to the laws and regulations and pupils age group typical qualities, I have elaborated the plan of lessons and tasks sets, I have written methods and learning strategies forms how to do it. This theme „Colour teaching and tie – dye technologies aquisition” is envisage for 6 lessons.
The diploma theme was approbated in two forms 7 of different number of students, so that research was successful. The result of main task was the tie – dye bag.
Acquirement, colour teaching, domestic science, tie – dye.