Show simple item record

dc.contributor.advisorŽogla, Irēnaen_US
dc.contributor.authorPētersone, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:01Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:01Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26416en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11244
dc.description.abstractIvetas Pētersones maģistra darbs pedagoģijā „Vizuālās mākslas loma jauniešu profesionālo prasmju veidošanā un attīstībā Bulduru dārzkopības vidusskolā”. Darba apjoms ir 80 lappuses. Darbā ir 4 pielikumi, 2 tabulas, 11 attēli. Darbā izmantoti 52 literatūras avoti. Autore deviņus gadus strādā Bulduru dārzkopības vidusskolā. Maģistra darbā autore izvirza mērķi - noskaidrot piemērotākās mācību metodes un paņēmienus vizuālās mākslas stundās, lai attīstītu māksliniecisko darbību un sekmētu jauniešu profesionālo prasmju veidošanos un attīstību. Šī mērķa sasniegšanai autore pēta un analizē pasaules un Latvijas autoru pedagoģisko literatūru par vizuālās mākslas, mākslinieciskās darbības ietekmi jauniešu profesionālo prasmju veidošanu un attīstību, kā arī vizuālās mākslas mācību priekšmetu vēsturisko attīstību Bulduru dārzkopības vidusskolā. Lai pierādītu vizuālās mākslas priekšmetu lomu jauniešu profesionālo prasmju veidošanā un attīstībā, autore veido maģistra darba praktisko daļu - eksperimentālo uzdevumu kopu un pētījumu aptaujas veidā. Autores izvirzīto hipotēzi apstiprina darba praktiskās daļas rezultātu analīze. Pedagoģisko pētījumu rezultāti pierāda: ja izvēlas piemērotas mācību metodes un paņēmienus, tad aug un attīstās skolēnu mākslinieciskās darbības prasmes, kas sekmē vizuālās mākslas priekšmetu lomu jauniešu profesionālo prasmju veidošanā un attīstībā. Darbs adresēts Bulduru dārzkopības vidusskolas skolotājiem, vizuālās mākslas skolotājiem un citiem interesentiem. Atslēgas vārdi: vizuālā māksla, mākslinieciskā darbība, profesionālās prasmes, prasmju veidošana, prasmju attīstība.en_US
dc.description.abstractThe Master’s thesis in pedagogy by Iveta Pētersone „The role of visual art in development of professional skills of students at Bulduri Gardening School”. The thesis consists of 80 pages. It contains 4 appendixes, 2 tables, 11 images. There are references to 52 publications. The author has been working as a teacher at Bulduri Gardening School for 9 years. In the thesis the author has posed an aim – to identify the most appropriate teaching methods and techniques in visual art classes that develop artistic activity and promote the development of professional skills of students. In order to achieve the aim of the work the author studies and analyzes publications in pedagogy that discuss the impact of visual art and artistic activities on development as well historical development of visual art at Bulduri Gardening School. In order to demonstrate the role of visual art in development of professional skills of students the author has worked out the practical part of the thesis – set of experimental tasks and findings from questionnaires. The hypothesis posed by the author is affirmed by analysis of the practical part. The results of pedagogical research approve: given that appropriate teaching methods and techniques are chosen the artistic skills of students improve and that promotes the role of visual art subjects in development of Professional skills of students. The Master’s thesis is addressed to teachers of Bulduri Gardening School, visual art teachers and other interested. Key words: visual arts, artistic activity, professional skills, development of skillsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVizuālās mākslas loma profesionālo prasmju veidošanā un attīstībā Bulduru dārzkopības vidusskolāen_US
dc.title.alternativeThe role of visual arts subjects in development of professional skills of secondary school studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record