Show simple item record

dc.contributor.advisorRihtere-Zunte, Elīnaen_US
dc.contributor.authorKovaļova, Darjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:01Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:01Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26650en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11246
dc.description.abstractInterneta dienasgrāmatas ir jauns līdzeklis izglītībā, konkrēti – angļu valodas kā svešvalodas apmācībā, jo tas balstās uz rakstīšanu un saziņu. Darba izstrādē lietotā pētniecības metode bija gadījumu izpēte, kas, analizējot izvēlētos interneta dienasgrāmatu paraugus, ļāva uzskatāmi parādīt, kā interneta dienasgrāmatas ir izmantojamas rakstīšanas prasmju pilnveidē. Darbs satur rezultātus pēc vidusskolas skolotāju un skolēnu aptaujas, kurā noskaidroja interneta dienasgrāmatu lietošanas potenciālu angļu valodas kā svešvalodas stundās. Diplomdarba ietvaros veiktā izpēte pierādīja, ka skolotāji, pieliekot zināmas pūles, lai apgūtu interneta dienasgrāmatu uzturēšanu, plānojot darbu un sagatavojot tam skolēnus, var sekmīgi integrēt interneta dienasgrāmatu lietošanu mācību procesā. „Blogi” labvēlīgi ietekmē skolēnu rakstīšanas prasmes, jo ļauj viegli publicēt rakstu darbu internetā, sniegt to auditorijai, saņemt atsauksmes, veidot uz sadarbību balstītu mācību vidi, veicināt uz procesu un saturu koncentrētus rakstu darbus.en_US
dc.description.abstractWeblogging is the new trend in education and in EFL in particular; it is naturally focused on writing and communication. The paper contains the results of the survey conducted among the secondary school teachers and students to find out the potential of weblogging in EFL classrooms. This paper includes the analysis of sample weblogs chosen to display how weblogging can be used for developing writing skills. The author created a weblog writing project for secondary school students. The research conducted proved that with a certain amount of effort put into learning about weblogging, planning the work and preparing the students, teachers can successfully integrate weblogs into the learning process. Weblogs are believed to have positive influence on students’ writing skills as they provide a possibility to easily publish the writing online, share it with the audience, receive the feedback upon it, create a collaborative learning environment, encourage process- and content- focused writing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInterneta dienasgrāmatas vidusskolas skolēnu rakstīšanas prasmju attīstībai Angļu valodas nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeWeblogs in Developing Secondary School Learners' Writing Skills in The English Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record