Uz žurnālu rakstiem balstīti komunikatīvie angļu valodas uzdevumi vidusskolēniem
Author
Sapežinskis, Romans
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rihtere-Zunte, Elīna
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir "Komunikatīvie uzdevumi, kas balstīti uz žurnālu rakstiem vidusskolas skolēniem". Darba autors ieskātās teoretiskajā literatūrā par komunikatīvo pieeju, vidusskolas skolnieku raksturojumu, un informāciju par lomu spēlēm un diskussijam.
Praktiskajā daļā, darba autors analīze skolēnu interviju rezultātus un noverošanas kritērijas, kuri bija izveidoti, lai novērot skolēnus komunikācijas laikā.
Darbs sastāv no 65 lapam, kuri ir sadalīti uz ievādu, piecam nodaļam, septiņam apakšnodaļam, secinājumiem, tēzem un izmantotas literatūras sarakstu ar divu veidu resursiem, un astoņam pielikumiem.
Atslēgvārdi: vidusskolas skolnieki, komunikatīva pieeja, lomu spēlēs un diskussijas, komunikacijas uzdevumi. The theme of the Diploma Paper is „Communication Activities Based on Articles from Magazines for Secondary School Learners”. The author of the Diploma Paper studies the theoretical literature about the Communicative Approach, secondary school learners characteristics, and information about role plays and discussions.
In the practical part, the author of the Paper analyzes the results of the interview for learners, and observation criteria, which were developed to observe students during communication.
The Paper consists of 65 pages, which are divided into introduction, five chapters, seven sub-chapters, conclusion, theses, and the list of used literature with two kinds of sources and eight appendicies.
Key words: secondary school learners, communicative approach, role plays and discussions, communicative activities.