• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošana 5-7 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-27083-Keivisa.pdf (1.486Mb)
Автор
Keiviša, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba nosaukums: Matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošana 5 – 7 gadus veciem bērniem. Autore: Tatjana Keiviša Zinātniskā vadītāja: Mag. paeg. Ērika Vugule Darba saturs: 52.lpp., 9. pielikumi, 5. diagrammas, 5. tabulas, 31. literatūras avoti, anotacija, ievads, 2. nodaļas, nobeigums, pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošanas īpatnības un grūtības 5 – 7 gadus veciem bērniem. Ievada nodaļā tiek dots problēmas raksturojums, pamatota tēmas izvēle un izvirzīts darba mērķis, uzdevumi. Teorētiskajā daļā dota pedagoģiskās un metodiskās literatūras analīze par matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošanas īpatnībām un grūtībām 5 – 7 gadus veciem bērniem. Apkopotas un analizētas tādu autoru A. M. Ļeušinas, V. S. Muhinas, Ž. Piaže, N. Palaginas, V. Laksones, Fidleres atziņas. Praktiskajā daļā izmantojot rotaļas dažādos darbības veidos veikta matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošanās izpete 5 – 7 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Pētījuma hipotēze ir apstiprinājusies.
 
Graduation work title: Formation of mathematical concepts and notions for children aged 5-7 years The work author: Tatyana Keivisha Supervisor: Mag. paed. Erika Vugule The work incorporates: 52 pages, 9 appendixes, 5 diagrams, 5 tables, 31 literature references, annotation, introduction, 2 sections, conclusion, appendixes. Aim of the research: to theoretically and practically investigate the peculiarities and challenges experienced by children aged 5-7 years in respect of mathematical concepts and notions. The introduction provides description of the issue under guestion, grounding of the chosen theme and presentation of the work aim and tasks. The methodic and pedagogic literature on the peculiarities and challenger experienced by children aged 5-7 years in respect of mathematical concepts and notions was analyzed in the theoretical part of the work. Opinions of such authors as A. M. Leushina, V. S. Mukhina, Z. Piaze, N. Palagina, V. Laksone, Fidlere were collected and analyzed therein. The ways of forming mathematical concepts and notions for children of 5-7 years in preparatory school using toys in various activities were investigated in the practical part. The developed hupothesis was confirmed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11258
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV