Krāsa Kloda Monē glezniecībā un tās izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Author
Vītola, Lidija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Krāsa Kloda Monē glezniecībā un tās izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5.klasē” mērķis ir iepazīstināt 5.klases skolēnus ar impresionisma pamatlicēja Kloda Monē daiļradi.
Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, anotācijām latviešu un angļu valodās, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikuma.
Darba teorētiskajā daļā autore iepazīstina ar krāsu pasauli, ainavas attīstības vēsturi gadsimtu gaitā un impresionisma virziena pamatlicēja Kloda Monē daiļrades gleznieciskajiem paņēmieniem.
Autores izstrādātā uzdevumu kopa 5.klases skolēniem paredzēta darbam klasē.
Uzdevumu kopa saskaņota ar jaunākā vecuma psiholoģiskajām un pedagoģiskajām īpatnībām.
Darba praktiskajā daļā autore apraksta savu pieredzi, realizējot uzdevumu kopu skolā 5.klasē.
Pielikumā var apskatīt mākslas darbu reprodukcijas un skolēnu radošos darbus. The objective of graduation work „Colors in Claude Monet painting and the possibility of its using during the art lessons in 5 forms.” The aim of this work is to inform 5 class pupils about impressionism and painting of its founder – Claude Monet.
Graduation work consists of introduction, 5 parts, conclusion, annotation in Latvian and English, literature and source list, enclosures.
In the theoretical part of the work author introduces the world of colours, the history of development of landscape Genoe during centuries and artistic manner of painting of the founder of impressionism Claude Monet.
A set of assignments is harmonized with junior grades psychological and pedagogical factor.
The practical part of work author write experience of realize the set of assignment in 5. class.
In appendix can look artists creative works and the children’s originative