Show simple item record

dc.contributor.advisorKuzmins, Jurijsen_US
dc.contributor.authorIovļevs, Nikolajsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:04Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27197en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11263
dc.description.abstractDiplomdarbs veltīts Second Life sistēmas izpētei un to izmantošanas iespējam mācību procesā. Diplomdarba galvenais mērķis - kādos variantos tiek izmantots Second Life mācību procesā? Darbs satur 2 daļas: •Pārskata daļa, kurā tiek apkopota un analizēta informācija par Second Life sistēmu. Tiek apskatīta to vēsture, popularitāte, iespējas, izmantošanas sfēras, salīdzināšana ar citām virtuālām pasaulēm un ar attālinātu mācību sistēmām. Tiek apkopota un analizēta informācija par interaktīvu attālinātu izglītību. •Praktiskā daļa, satur materiālus par Second Life sistēmas praktisku pielietojumu. Tiek izveidots E kurss, par Flash animāciju, izveidota anketa par Second Life sistēmas zināšanam un apstrādāti tas rezultāti. Tika noskaidrots, ka sistēmas Second Life tipa ne tikai pārstāv interesi izglītībai, bet arī jau izmantojās attīstīto valstu universitātēs un skolās. Diplomdarba apjoms ir 84 lappuses, 44 attēli, 10 tabulas, 1 blokshēma, 2 diagrammas, un 5 pielikumi, kuros ir aptaujas anketa, SL macību iestādes saraksts, E-kursa radoša darba piemērs, Linden script valodas piemēri.en_US
dc.description.abstractDiploma paper devoted to Second Life system exploration and the possibilities for use in teaching. Diploma paper primary objective - in which options Second Life is used in teaching process? There are two parts in the diploma paper: •Theoretical part consist of compiled and analyzed information about the Second Life system. Viewed the history, popularity, opportunities, fields of use, a comparison with other virtual worlds and distance learning systems. Compiled and analyzed information about the interactive distance learning. •Practical part contains material about practical use of the Second Life system. Created an E course about Flash animation, created a questionnaire about Second Life system knowledge and processed results based on that questionnaire. It was found that the Second Life-type systems not only represent the interest of education, but also adopted in the advanced countries at universities and schools. Diploma paper consists of 84 pages, 44 images, 10 table, 1 blockscheme, 2 charts and 5 attachments containing a questionnaire, SL education institutions list, E-course creative work example, Linden script language examples.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title"Second life" tehnoloģija mācību procesā.en_US
dc.title.alternative"Second life"technology in the teaching/learning process.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record