Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolitaen_US
dc.contributor.authorAfuksenidi, Dinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:05Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27671en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11273
dc.description.abstractDiplomdarbs „Salvešu aplikācijas tehnikas izmantošanas iespējas šūšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē” ir izstrādāts ar mērķi izveidot un realizēt mācību saturu tēmai „Šūšana un salvešu aplikācijas”, uzskati, darbu vērtēšanas sistēmu 7.klasei un aprobēt to praksē. Diplomdarbā apkopota informācija par šūšanas vēsturiskajiem datiem, dāvanu maisiņu, iepirkumu somu un mugursomu šūšanu, salvešu aplikācijas tehnikas vēsturi un pielietošanu. Pamatojoties uz literatūras avotu, normatīvo dokumentu izpēti un ievērojot pusaudžu vecumposma īpatnības ir izstrādāts mācību saturs. Tēmas apguvei izstrādāts stundu tematiskais plāns, īpaša uzmanība vērsta uz uzskates un vērtēšanas sistēmas un kritēriju izveidi. Diplomdarbā atspoguļota pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, realizējot tēmu „Šūšana un salvešu aplikācijas” praksē. Veikta aprobācijas analīze.en_US
dc.description.abstractThe Diploma paper “ Napkin appliqué technique learning opportunities using sewing at the lessons of home economics and technologies in Grade 7” has been designed to develop and implement academic content in "Sewing and napkin applications “ at the lessons of home economics and technologies in grade 7 and approval of the practice. The information about historical data of sewing, gift, shopping bags backpack sewing, napkin appliqué techniques history and uses has been summarized in the Diploma paper. Based on the literature, regulatory documents, and research with teen-age peculiarities learning content has been developed. A thematic plan for the theme acquisition particularly accenting evaluation criteria developing has been developed. In this theme a thematic plan of learning hours has been elaborated with the attention focused on visual development and evaluation system and criteria developing. The present diploma paper displays pedagogical experiment, realizing the theme “Sewing and napkin applications” in practice. The approbation analyzes has been done.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSalvešu aplikācijas tehnikas izmantošanas iespējas šūšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasēen_US
dc.title.alternativeNapkin appliqué technique learning opportunities using sewing at the lessons of home economics and technologies in Grade 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record