Viesītes arodvidusskolas vēsture laika posmā no 1974.gada līdz 2009.gadam
Author
Klaucāns, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs: Viesītes arodvidusskolas vēsture laika posmā no 1974.g. līdz 2009.gadam.
Darba autors: Gatis Klaucāns
Pētījuma objekts: skolu vēsture Latvijā.
Pētījuma priekšmets: Viesītes arodvidusskolas vēsture no 1974.g. līdz 2009.gadam.
Pētījuma mērķis: izpētīt Viesītes arodvidusskolas vēsturi.
Darbā izzināta pedagoģiskā literatūra, kurā ir atspoguļota izglītības attīstība Latvijā laika posmā no 1974.gada līdz 2009.gadam, izpētīti un izanalizēti Viesītes arodvidusskolā pieejamie avoti par izglītības attīstību skolā, apkopoti un izanalizēti bijušo un esošo skolas darbinieku un bijušo skolēnu atmiņu stāstījumi par mācību un audzināšnas darbu, sadzīvi skolā laikā no 1974.gada līdz 2009.gadam. Bakalaura darba rezultātā izdarīti secinājumi par to kādos virzienos (1974.gada līdz 2009.gadam) notika izglītības attīstība.
Atslēgvārdi: audzināšana, izglītības politika, pedagoģija, mācīšana, profesionālā izglītība, arodvidusskola, izglītības reforma, skolu vēsture. Bachelor’s work: The history of Viesīte vocational secondary school during the
period from 1974 to 2009.
The author of the work: Gatis Klaucāns
Research subject: the history of schools in Latvia.
Research object: the history of Viesīte vocational secondary school from 1974 to 2009.
Research aim: to study the history of Viesīte vocational secondary school.
In the work pedagogical literature has been examined that discloses the development of edu-cation in Latvia during the period from 1974 to 2009; the sources available at Viesīte vocational secondary school about the development of education at the school have been examined and ana-lysed; the memories of the former and present staff and the former students about the studying and upbringing work, and social life at the school from 1974 to 2009 have been collected and analysed. As the result of the bachelor’s work conclusions have been drawn about the directions of education development during the period from 1974 to 2009.
Key words: upbringing, education policy, pedagogy, teaching, vocational education, voca-tional secondary school, education reform, the history of schools.