dc.contributor.advisor | Odiņa, Indra | en_US |
dc.contributor.author | Sergijenko, Jūlija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:07Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 28908 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11285 | |
dc.description.abstract | Sadarbība ar skolēniem nodrošina skolotāju ar zināšanām par to, kas ir jāmāca, un palīdz skolēniem just, ka viņu vēlmes tiek ņemtas vērā. Pašreizējā globālā tendence par tehnoloģijas ieviešanu ar akadēmiskiem mērķiem izpilda sadarbības veicinātāja lomu. Balstoties uz globālajām tendencēm tiešsaistes komunikācijā, Diplomdarba mērķis bija veltīts izpētei, kā Windows Live Skydrive platforma veicina sadarbību starp skolotāju un skolēniem angļu valodas apguves procesā vidusskolā. | en_US |
dc.description.abstract | Collaboration with students provides a teacher with knowledge about what should be taught and aids students in feeling that their desires are being taken into consideration. The current worldwide trend of technology integration with the academic purpose performs a role of a facilitator towards collaboration. Based on the global tendency of the online integration, the aim of the Diploma Paper was focused on the exploration how Windows Live Skydrive workspace promotes the collaboration between a teacher and students in the English acquisition at secondary school. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Windows Live Skydrive – skolotāju un skolēnu sadarbībai angļu valodas apguves procesā vidusskolā | en_US |
dc.title.alternative | Windows Live Skydrive Workspace to Promote Teacher – Students’ Collaboration in English Acquisition at Secondary School | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |