Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorSergijenko, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:07Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28908en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11285
dc.description.abstractSadarbība ar skolēniem nodrošina skolotāju ar zināšanām par to, kas ir jāmāca, un palīdz skolēniem just, ka viņu vēlmes tiek ņemtas vērā. Pašreizējā globālā tendence par tehnoloģijas ieviešanu ar akadēmiskiem mērķiem izpilda sadarbības veicinātāja lomu. Balstoties uz globālajām tendencēm tiešsaistes komunikācijā, Diplomdarba mērķis bija veltīts izpētei, kā Windows Live Skydrive platforma veicina sadarbību starp skolotāju un skolēniem angļu valodas apguves procesā vidusskolā.en_US
dc.description.abstractCollaboration with students provides a teacher with knowledge about what should be taught and aids students in feeling that their desires are being taken into consideration. The current worldwide trend of technology integration with the academic purpose performs a role of a facilitator towards collaboration. Based on the global tendency of the online integration, the aim of the Diploma Paper was focused on the exploration how Windows Live Skydrive workspace promotes the collaboration between a teacher and students in the English acquisition at secondary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleWindows Live Skydrive – skolotāju un skolēnu sadarbībai angļu valodas apguves procesā vidusskolāen_US
dc.title.alternativeWindows Live Skydrive Workspace to Promote Teacher – Students’ Collaboration in English Acquisition at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record