Skolēnu radošās darbības veicināšana 80. gadu dzejas debitantu daiļrades apguvē 12.klasē
Author
Pujate, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Mārīte
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba Skolēnu radošās darbības veicināšana 80. gadu dzejas debitantu daiļrades apguvē 12. klasē mērķis ir izstrādāt radoši tendētu metodisko sistēmu, kas palīdzētu pilnveidot jauniešu jaunrades prasmes un rosinātu 12. klases skolēnu radošo darbību.
Diplomdarbs sastāv no 5 nodaļām:
1.nodaļā risināts jautājums par radošumu literatūras mācību procesā;
2.nodaļā raksturotas sabiedriski politiskās un kultūras dzīves norises Latvijā, kā arī risināts jautājums par K. Elsberga, A. Aizpurietes un M. Melgalva daiļradi literatūras mācību kontekstā;
3.nodaļā atklāta skolotāja gatavošanās 80. gadu dzejas debitantu biogrāfijas un daiļrades radošai apguvei;
4.nodaļā atspoguļota skolotāja un skolēnu radošās sadarbības norise;
5.nodaļā reprezentēta skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums.
Diplomdarba izstrādes procesā gūtie secinājumi apkopoti 6 tēzēs. Pētījumu papildina 11 pielikumi. The aim of Diploma Paper ‘Promotion of Students' Creative Activity in 1980's Poetry Debutants Creative Works Acquisition in From 12’ is to develop creatively directed methodological system, which would help to improve Form 12 students’ creative working skills and promote their creative activity.
Diploma Paper consists of 5 chapters:
Chapter 1 deals with the question about the creativity in the literature teaching – learning process.
Chapter 2 describes socially political and culture life process in Latvija, as well as deals with the question about K. Elsbergs, A. Aizpuriete and M. Melgalvs creative work in the context of literature teaching – learning process.
Chapter 3 shows the preparation of the teacher for acquisition of 80’s poetry debutants biography and creative works.
Chapter 4 reflects the process of creative cooperation between the teacher and students.
Chapter 5 represents the analysis and evaluation of the teacher and student cooperation.