Mājas darbs kā viena no mācību organizācijas formām
Author
Jēkabsone, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ietvertās problēmas būtība ir tā, ka mājas darbu izpilde aizņem pārāk daudz laika un tie nav efektīvi. Pētījuma mērķis ir noskaidrot pamatizglītības pirmā posma skolēnu vecāku izpratni par mājas darbu efektivitāti Latvijas vispārizglītojošās skolās.
Mērķa sasniegšanai izmantotas metodes – teorētiskās literatūras analīze; dokumentu analīze; aptauja.
Bakalaura darbu veido divas daļas – teorētiskā un empīriskā. Pirmajā daļā tiek pētītas mācību organizācijas formas un mājas darbs kā viena no tām, nosacījumi efektīvam mājas darbam, pedagoģiski psiholoģiskie ieteikumi tāda izstrādei. Otrajā daļā noskaidrots, ka vairums Latvijas ģimeņu atbalsta mājas darbu nepieciešamību, tomēr par to efektivitāti pastāv duāls viedoklis.
Atslēgvārdi: mācību organizācijas formas, mājas darbs, efektīvs mājas darbs. The main objective of this bachelor’s thesis is that the execution of homework takes too much time and they are not effective. The aim is to clarify the primary parents' understanding of the effectiveness of homework at Latvian comprehensive schools. Objective techniques – theoretical literature; document analysis, survey.
Thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the first part of the study investigated learning organizing forms and homework as one of them, the conditions for effective home working, the development of recommendations. The second part showed that the majority of Latvian families support the need of homework. While on homework effectiveness there is a dual view.
Keywords: learning organizing forms, homework, effective homework.