Ekrāna tveršanas programmatūra atgriezeniskās saites sniegšanai par pamatskolas skolēnu rakstu darbiem angļu valodas stundās
Autor
Medne, Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienās komunikācijai ir svarīga loma sabiedrībā, ko daļēji noteikusi moderno tehnoloģiju ietekme. Lai gan angļu valodas nodarbībām pamatskolā vajadzētu būt vienam no galvenajiem faktoriem, lai iegūtu valodas zināšanas, tas bieži vien nenotiek, jo skolēni saskaras ar dažādām problēmām, kas saistītas ar atgriezeniskās saites saņemšanu. Diplomdarba mērķis bija izpētīt veidus, kādos var izmantot ekrāna tveršanas programmatūru, lai nodrošinātu atgriezenisko saiti pamatskolas skolēnu rakstu darbiem angļu valodas stundās un sniegt praktiskus ieteikumus par to, kā izmantot dažādas ekrāna tveršanas programmas atgriezeniskās saites sniegšanai. Par pētījuma metodi tika izvēlēts atsevišķa gadījuma pētījums, pēc kura tika secināts, ka ekrāna tveršanas programmatūras izmantošana atgriezeniskās saites sniegšanai par rakstu darbiem varētu nekļūt par tradicionālo metožu aizvietotāju, bet to var pielietot kā alternatīvu. Nowadays written communication has an important role in the society, partly due to the influence of the modern technologies. Although English lessons in lower secondary school should be the key to acquiring language proficiency, this is often not happening because of different feedback issues that the students are struggling with. The aim of the Diploma Paper was to examine the ways Screen Capture software can be used to provide feedback on students’ written work in lower secondary school lessons of English and give practical recommendations on how to use various Screen Capture software programmes for providing feedback. A case study was chosen as the method of research, after which it was concluded that Screen Capture software feedback might not be a replacement of the more traditional forms of feedback on written work, but certainly could be used as an alternative.