dc.contributor.advisor | Lanka, Ērika | en_US |
dc.contributor.author | Niedrīte, Ilma | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:10Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:10Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 30906 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11316 | |
dc.description.abstract | Demokrātijas – gan kā dzīves stila, gan kā pārvaldes formas eksistenci un nākotni var nodrošināt tikai patstāvīgi domājoši, izglītoti, sociāli aktīvi cilvēki. Demokrātijas apstākļos augstākās vērtības statuss ir piešķirts cilvēkam.
Sociālās pedagoģijas adresāti pamatā ir bērni un jaunieši, kam nepieciešama palīdzība audzināšanā un izglītībā. Izglītības iestādes Latvijā šobrīd reāli spēj vairāk veikt bērna sagatavošanā dzīvei nemitīgi mainīgajā vidē, nekā to veic viņu ģimenes. Autore savā darbā aplūko sociālā pedagoga darbu ar pamatskolas skolēniem.
Skolas sociālais pedagogs strādājot ar skolēniem, skolotājiem, vecākiem, palīdz visiem skolā justies droši un aizsargāti. Skolas demokratizācijas process ir atkarīgs no tā, cik gatavs pārmaiņām ir pats skolotāju kolektīvs. No tā ir atkarīgs, cik daudz demokrātiskais pedagogs spēs dot skolēnam.
Darba autore savā darbā īpašu uzmanību pievērš sociālā pedagoga darbam ar skolēniem, skolēnu ģimenēm, sabiedrību mūsdienu skolu demokratizācijas procesā. | en_US |
dc.description.abstract | Democracy as a life style, as an existence of administration form and its future can be only provided by thinking, educated and socially active people. In the circumstances of democracy the highest worth status makes much to a human.
The destination of social pedagogy is children and young people who need help in education and upbringing. At this moment educational institutions in Latvia can do much more in the child's training for life in persistently changing environment than their families. The author of this research work looks closely at the work of a teacher with pupils at primary schools.
The social teacher at school working with pupils, teachers, parents helps everyone to feel safe and protected there. The process of democratization at school depends on the teachers' staff how they are ready for changes. How much democratic teacher will be able to give to his/her students depends on it.
The author of this research work pays a great attention to the social teacher's work with pupils, their families, society in the process of schools' democratization nowadays. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Sociālā pedagoga loma skolas demokratizācijas procesā | en_US |
dc.title.alternative | The role of the social pedagogue in the democratization process of school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |