Lasītprasme un tās nozīme latviešu kā otrās valodas apguvē 10.klasē.
Author
Novikova, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Papule, Evija
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Lasītprasme un tās nozīme latviešu kā otrās valodas (LAT2) apguvē 10.klasē
Darba saturs: 136 lpp., 2 attēli, 1 tabula, analizēti 38 literatūras avoti.
Diplomdarba mērķis ir apzināt lasītprasmes nozīmi latviešu valodas kā otrās valodas apguvē 10. klasē.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
teorētiskās literatūras izpēte (metodikas, psiholoģiskā, pedagoģiskā literatūra);
skolēnu prasmju un zināšanu apzināšana, kā arī vecumposma psiholoģisko īpatnību apzināšana;
10.klases skolēnu viedokļu un vēlēšanu uzklausīšana un ievērošana.
Atslēgvārdi:
valodas un LAT2 apguve;
lasīšanas process, lasītprasme, lasītprasmes apguve;
motivācija. Title: Reading skill and its improtance in learning LAT2 in 10th form.
Content: 136 pages, 2 pictures, 1 table, 38 literary sources analyzed.
Objective: to realize value of reading skill at development of the Latvian language as second language in the 10th form.
To reach the purpose such tasks have been put forward:
research of the theoretical literature (the methodical, psychological, pedagogical literature);
to realize skills and knowledge of pupils, and also to realize psychological features of pupils age;
auscultation and observance of opinions and desires of pupils.
Keywords:
development of language and LAT2;
process of reading, reading skill, development of reading skill;
motivation.