Netradicionālo mācību līdzekļu izmantošana bumbiņas mešanas apgūšanai skolā.
Autor
Anškins, Andis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir „ Netradicionālo mācību līdzekļu izmantošana bumbiņas mešanas apgūšanai skolā”.
Darba mērķis – izstrādāt un izpētīt netradicionālo mācību līdzekļu kopumu, bumbiņas mešanas rezultātu paaugstināšanai.
Darba hipotēze - netradicionālo līdzekļu kopums un to izpilde nespecifiskos apstākļos uzlabos bumbiņas mešanas rezultātus.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un eksperimentālās daļas, secinājumiem. Teorētiskajā daļā analizēta literatūra par bumbiņas mešanas tehniku, fiziskajām īpašībām.
Eksperimentāli praktiskajā daļā veikts darbā izmantoto pētījumu metožu apraksts, pētījuma rezultātu apkopošana un analīze.
Darbā iegūtie rezultāti tika apkopoti tabulās un diagrammās, tika izdarīti secinājumi un izstrādātas rekomendācijas sporta skolotājiem.
Darba gaitā, pārbaudot izvirzīto hipotēzi, tika pierādīts, ka, izmantojot netradicionālos mācību līdzekļus un inventāru bumbiņas mešanas tehnikas mācīšanas procesā, rezultātu pieaugums ir straujāks.
Atslēgas vārdi: bumbiņas mešana, sporta stunda, mācību līdzekļi, vingrinājumi, fiziskās īpašības. The theme of this thesis is “The use of non-traditional educational aids in teaching ball throwing at school”.
The aim of this thesis was to develop and examine the available educational aids for achieving higher results in ball throwing.
The hypothesis that was formulated for the purpose of this thesis was “non-traditional educational aids and their use in non-specific circumstances will improve ball throwing results”.
The thesis is composed of introduction, theoretical and experimental part, and conclusions. The theoretical part includes the analysis of literature on ball throwing technique, physical characteristics.
Experimental-practical part includes description of the research methods that were used in this thesis, the summary of research results and their analysis.
The results that were obtained in the research are summarised in tables and diagrams. Conclusions are drawn from the results and recommendations developed for teachers of physical education.
In the course of working on this thesis, the author of the thesis proved the hypothesis formulated in the beginning, i.e. the use of non-traditional educational aids and equipment accelerates the improvement of results.
Key words: ball throwing, physical education, educational aids, exercises, physical characteristics.