Show simple item record

dc.contributor.advisorPapule, Evijaen_US
dc.contributor.authorMaksimenko, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:13Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31398en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11334
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir “A. Čaka dzejas apguves iespējas 11. klase mazākumtautību izglītības programmā (vakarskolā)”. Temata izvēlei pamatu lika ieinteresētība par A. Čaka personību, dzīvi un daiļradi; skolas prakses laikā cieša sakarsme ar pašu autoru un viņa literāro devumu latviešu literatūrā. Problēmas būtība: LAT2 11. klases skolēnu zems kulturoloģiskais līmenis, kas kaitē mācēkļu integrācijai sabiedrībā. Diplomdarba pētījuma mērķis ir izveidot teorētiski pamatotu un praksē pārbaudītu A. Čaka dzejas apguves iespējas 11. klasē mazākumtautību izglītības programmā (vakarskolā). Savukārt darba uzdevumi ir izzināt un atlasīt teorētisko materālu par A. Čaka dzīvi un daiļradi, kā arī piemērotākās LAT2 mācību metodes, mācību līdzekļus un macību uzdevumus, kas varētu veicināt Čaka dzejas apguves mācību procesam 11. klasē un skolēnu integrācijai sabiedrībā (vakarskolā). Iegūtie rezultāti: skolēni gūst prieku un gandarījumu no A. Čaka dzejas izpratnes un analizēšanas. Skolotājs ieinteresēja skolēnus ar radošiem un interesantiem uzdevumiem, atrada netradicionālu pieeju dzejoļu lasīšanā, interpretēšanā. Skolēni ir atklāti radošai sadarbībai ar skolotāju, veiksmīgai pieredzes un viedokļu apmaiņai literāro darbu apguves laikā.en_US
dc.description.abstractThe Theme of this Diploma Paper is „Possibilities of A.Chak poetry's mastering in a 11 form on the national minorities program”. This theme was chosen because it is a great interest to learn and to know the life’s dates and fiction of A. Chak; in the school practice was the theme about this poet and his giving to Latvian literature and culture. The problems of ens is little consideration conversion of modern pupil to poetry’s reading and literature at all. Doploma paper investigation objective is to find decentlies curricular ways and means, teaching aids and teaching tasks to come to successful A. Chaks poetry familiarization in minority secondary schools. Teaching results: pupils are satisfied and glad about of reading poetry of A. Chaks, like to analis and take in a metter his literature’s poetry. Teacher gave a big interest to the pupils with interesting and creative tasks, finded unconventional access of literature’s writings reading and interpretation. Pupils open their brains for siccessful cooperation with teacher and are ready to compare notes whole they read literature’s poetry.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAleksandra Čaka dzejas apguves iespējas 11.klasē mazākumtautības izglītības programmā (vakarskolā).en_US
dc.title.alternativePossibilities of A.Chak poetry's mastering in a 11 form on the national minorities program.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record