• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žestu valoda fotogrāfijā vizuālas mākslas stundās

Thumbnail
View/Open
299-31451-Bujaka_Kira_SkVi040002.pdf (5.876Mb)
Author
Bujaka, Kira
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Austra
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Ar katru dienu tehniskais progress attīstās ar vien ātrāk. Cilvēkiem parādās vairāk iespēju mākslas realizācijai. Bet tajā paša laikā, jaunas tehnoloģijas, rada jaunas problēmas, cilvēki mazāk kontaktējas savā starpā reālā dzīvē, un vairs nezina kā vienam – otru uztvert. Izveidot jaunu kontaktu. Kāpēc gan neapvienot šos divus aspektus?! Tieši tāpēc šī diplomdarba tēma ir: Žestu valoda fotogrāfijā vizuālas mākslas stundās. Diplomdarba mērķis ir izveidot uzdevumu kopu, un caur to iepazīt skolēnus ar žestu valodu, un tas jēgu psiholoģijā, vizuāla mākslā, fotogrāfijā. Lai sasniegtu mērķi un gūtu labus rezultātus , diplomdarba autore ir sastādījusi uzdevumu kopu, kas sastāv no 6 dažādiem uzdevumiem. Lai apstiprinātu mērķi, tika izvirzīti uzdevumi – iepazīt žestu valodas nozīmi psiholoģijā, vizuālajā mākslā, fotogrāfijā. Izpētīt skolēnu vecumposma īpašības, atlasīt piemērotas metodes, izstrādāt uzdevumu kopu, izmantot to visu pedagoģiskajā praksē, izdarīt secinājumus. Atslēgvārdi: žests, fotogrāfija, saskarsme, mākslas darbi, psiholoģija, interešu izglītība
 
Every day technical progress developes faster. There has been opening more opportunities for art realisation for people. However, new technologies intergrate new problems; people have less contact with each other on a daily basis and do not know how to percept each other anymore. How to make a new contact. Why would not those two aspects been associate together? That is why this paper theme is: The Photography Gesture Language in Visual Art Lessons The aim of the paper is to compose assignment group and with it help introduce pupils to gesture language, it meaning in psychology, in visual arts, photography. There has been made teaching assignment group of six different tasks to reach the aim and good results. To acknowledge the aim the methods has been used – to get acquainted with gesture meaning in psychology, visual arts, photography. To study pupils age features, to search for adequate teaching methods, to compose teaching assignments group, to use it all in pedagogical internship, to make conclusions. Keywords: Gestures, Photography, Communication, Work of Art, Psichology, Interest Education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11337
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV