Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorKravale, Selgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31524en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11341
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās piecus, sešus gadus veciem bērniem, izmantojot pasakas. Darba autore: Selga Kravale Darba vadītāja: asoc.prof.,Dr.paed. Rudīte Andersone Pētījuma mērėis: izpētīt priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, izmantojot pasakas, piecus, sešus gadus veciem bērniem. Darbs sastāv: no ievada, 5 nodaĜām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 21 vienību un 10 pielikumiem. Darba apjoms: 57 lappuses, darbā ietverti 2 attēli. Pirmajā nodaĜā teorētiski analizēti priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās. Otrajā nodaĜā teorētiski analizētas pasakas. Trešajā nodaĜā raksturots piecus, sešus gadus vecu bērnu vecumposms. Ceturtajā nodaĜā analizēta priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās, izmantojot pasakas, sekmēšanas mūsdienu pieredze. Piektajā nodaĜā aprakstīta piecus, sešus gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem, izmantojot pasakas, veidošanās eksperimentāla pārbaude. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: priekšstati par lielumiem un mēriem veidojas sekmīgi, ja izmanto arī pasakās lietotos lielumus un mērusen_US
dc.description.abstractTitle: Conception about sizes and measures formation for five and six years old children, using fairy tales Author: Selga Kravale Manager: asoc.prof., Dr.paed. Rudīte Andersone Aim of study: to study conceptions about sizes and measures formation, using fairy tales, for five and six years old children Work consists of introduction, 5 chapters, conclusion, list of using literature and recourses (21 unity) and 10 appendixes Gluantity of worn: 57 pages, 2 pictures In the first chapter there are conceptions about sizes and measures analysed. In the second chapter there are theoretically analysed fairy tailes. In the third chapter there is the age of five and six years old children charactirised. In the fourth chapter there are conceptions about sizes and measures formation, using fairy tales analysed. Also experience of promotion in nowadays. In the fifth chapter there are conceptions about sizes and measures formation for five and six years old children practikal screening described. Inquire of hypoteses: conceptions about sizes and measures form succesfull, if there is used in fairy tales mentioned sizes and measuresen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePriekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās 5-6 gadus veciem bērniem, izmantojot pasakasen_US
dc.title.alternativeDevelopment of notions about sizes and measures of 5-6 years old children using fairy-talesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record