Savienojumu veidu apguve kokapstrādē mājturībā un tehnoloģiās 8. klasē
Author
Vāvers, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vaivare, Baiba
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Vāvers Uldis. Savienojumu veidu apguve kokapstrādē mājturībā un tehnoloģijās 8. klasei.
Diplomdarbs / zin. vad. mg. art. B. Vaivare. – Rīga: LU PPF., 2009. – 104 lpp; 11 attēli; 11 tabulas; bibliogrāfijā 43 nosaukumi.
Diplomdarbam ir teorētisks un praktisks raksturs.
Darbā tika pētīts mācību saturs, tā vieta un nozīme mācību procesā, satura atlases un izveides principi un kritēriji, kokamatniecības pamatu apguves iespējas mājturībā un tehnoloģijās 8. klasē.
Lai izvērtētu savienojumu veidu apguves kokapstrādē vietu mājturības un tehnoloģiju saturā, autors analizē pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, normatīvos dokumentus, izveido mācību saturu minētajai tēmai, aprobē to Lādezera pamatskolā, izveido mācību uzskates līdzekļus, apkopo skolēnu anketu rezultātus, ar kuru palīdzību tiek noskaidrots, ka izveidotais mācību saturs sekmē kokamatniecības un kokapstrādes pamatu apguvi skolā. Vāvers Uldis. Acquisition of connection types in wood processing at home economics and technology classes in Grade 8
Diploma Paper / adviser Master of Arts B.Vaivare, - Rīga, LU PPF., 2009. 104 p.; 11 pictures; 11 charts; number of literature sources 43.
The Diploma Paper is of theoretical and practical nature.
There was studied the content of teaching, its place and importance in teaching process, the principles and criterions of content selection, the possibilities of acquirement wood –craft principles in domestic science and techniques for form 8.
To evaluate the place of coupling forms in content of woodworking acquirement and technology, the author analyses the literature of pedagogy and psychology, laws and regulations, forms teaching content for mentioned theme, approbates it at Lādezers Primary School, forms teaching visual aids, as well as the result of questionnaire pupils have been gathered to find out the forming teaching content promotes the acquirement of woodworking and wood crafts principles.