Aplikācijas animācijas studijas un pielietojums vizuālās mākslas stundās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē skolēniem vecumā no 15 līdz 17 gadiem
Author
Trepša, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Aplikācijas animācijas studijas un pielietojums vizuālās mākslas stundās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē skolēniem vecumā no 15 līdz 17 gadiem” teorētiskajā daļā autore pēta aplikācijas animācijas tehniku, tās vēsturi, priekšrocības un trūkumus un apraksta aplikācijas animācijas filmas veidošanas pamatprincipus.
Līdztekus teorētiskam pētniecības darbam, autore pēta Dānijas slēgta tipa mācību iestādes būtību, iepazīstas ar skolēniem atbilstošā vecumposma aprakstiem attīstības psiholoģijā un, balstoties uz pētījumos gūto informāciju, izstrādā uzdevumu kopu „Iepazīstināšana ar aplikācijas animācijas tehniku Dānijas slēgta tipa mācību iestādē”, kuru autore realizē, izmantojot atbilstošas mācību metodes un paņēmienus.
Pētījumā iegūtie rezultāti tiek analizēti un izvērtēti, kā rezultātā tiek secināts, vai un kā aplikācijas animācijas tehnika ir pielietojama vizuālās mākslas stundās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē skolēniem vecumā no 15 līdz 17 gadiem.
Atslēgvārdi – aplikācijas animācija, Dānijas slēgta tipa mācību iestāde „Eriksminde Efterskole”, jauniešu vecumposms, uzdevumu kopa. In theoretical part of Diploma „The Study and Application of Cut-out Animation for a Visual Art's Course in a Private Educational Institution for Pupils of 15 to 17 Years of Age, in Denmark” the author studies the technique of cut-out animation, its history, advantages and disadvantages and describes principles of making animated film by using cut-out animation.
Besides the theoretical research work, the author explores the characteristics of the Danish closed-teaching type of institution, gets familiar to the appropriate-age profiles of students described in psychology of development, and based on studies and the information gathered, develops a set of tasks “Introduction to the cut-out animation technique in the Danish closed-teaching type of institution” which later is realized using appropriate teaching methods and techniques.
Results of the research are analyzed and evaluated, resulting in a conclusion on whether and how the technique of cut-out animation is applicable to the visual arts lessons in the Danish closed-teaching type of institution for students aged 15 to 17 years.
Keywords – cut-out animation, the Danish closed-teaching type of institution “Eriksminde Efterskole”, young age, a set of tasks.