Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorBriška, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34132en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11375
dc.description.abstractŠis diplomdarbs ir pētījuma, lai noskaidrotu kā veicināt skolēnu savstarpējo komunikāciju angļu valodas stundās 10. klasē un izpētītu kādus ieguvumus veicināta komunikācija nodrošina, rezultāts. Izvēlētā pētījuma metode ir atsevišķa gadījuma pētījums. Ir 3 datu iegūšanas metodes – strukturētā intervija, skolēnu rakstu darbu satura analīze un anketa 10. klašu skolēniem. Pētījuma dati uzrādīja, ka ir nepieciešamība veicināt skolēnu savstarpējo komunikāciju, it īpaši vidusskolas sākumposmā, sniedzot skolēniem iespēju mācīties kā veidot attiecības un kommunicēt ar jaunajiem klasesbiedriem. Pētījuma ieguldījums ir divējāds. Pirmkārt, specifiskas vadlīnijas tika izstrādatas, lai veicinātu skolēnu savstarpējo komunikāciju angļu valodas stundās 10. klasē. Otrkārt, iegūtie rezultāti pierādīja, ka laicīga skolotāja reakcija uz komunikācijas problēmām, kas atklajās klasē, var veidot pozitīvu un drošu mācīšanās vidi, tādējādi, paaugstinot vidusskolēnu komunikācijas līmeni.en_US
dc.description.abstractThe Paper is the result of a research carried out in order to find out how to facilitate student-student communication in Form 10 English lessons and explore what benefits facilitated student-student communication provide. The chosen method of research is a case study. There are 3 data collection methods – a structured interview, content analysis of students’ written work and a questionnaire to Form 10 students. Research data showed that there is a need to facilitate student-student communication, especially during the beginning of secondary school, giving students a possibility to learn how to build relationships and communicate with new classmates. The contributions of this research are twofold. Firstly, specific guidelines were designed in order to facilitate student-student communication in Form 10 English lessons. Secondly, the gained results proved that the teacher’s in time reaction to communication problems occurring in the classroom can build positive and safe [..]en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAktivitātes skolēnu savstarpējās komunikācijas veicināšanai 10. klasē angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeTeambuilding Activities to Facilitate Form 10 Student-student Communication in English Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record