Show simple item record

dc.contributor.advisorKokina-Lilo, Mārīteen_US
dc.contributor.authorJaundzema, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:23Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other34314en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11381
dc.description.abstractDiplomdarbs „Batika kompleksajos tekstildarbos 9. klasē mājturības un tehnoloģiju stundās” sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma un secinājumiem, izmantoto avotu saraksta un pielikumiem. Ievadā apskatīta tēmas aktualitāte un nozīmīgums, norādīts diplomdarba mērķis, veicamie uzdevumi, izmantojamās pētniecības metodes un pētījuma bāze. Diplomdarba pirmajā nodaļā apskatīti pedagoģiskie nosacījumi izvēlētās tēmas realizācijai praksē. Izpētītas pusaudžu un jauniešu vecumposma īpatnības, aprakstītas pielietojamās mācību metodes un organizācijas formas, vērtēšanas iespējas un kritēriji, kā arī informācija par kompleksajiem tekstildarbiem. Otro nodaļu sastāda tematiskais plāns aprobējamajai tēmai, izvirzītie mācību mērķi un uzdevumi. Trešajā nodaļā atklāta batikas vēsture, batikas tehniku daudzveidība un batikojuma kombinēšanas iespējas ar citām tekstiltehnikām. Ceturtajā nodaļā veikta pedagoģiskās izmēginājumdarbības analīze un izvērtējums. Darba nobeigumā ir secinājumi un ieteikumi turpmākajai mācību tēmas pilnveidei. Atslēgas vārdi: batika tehnika; kompleksie tekstildarbi; mājturība un tehnoloģijasen_US
dc.description.abstractDiploma Paper „Batik in Combined Textiles in Home Economics and Technologies in Grade 9”consists of introduction, four chapters, and conclusion, bibliography and appendixes. The topicality and notability of the theme, the aim, objectives, research methods and the base of the research of the Diploma Paper are surveyed in the introduction part. Pedagogical conditions for the practical realization of the chosen theme are reviewed in the first chapter of the Diploma Paper. The pecularities of teenager’s and the youth age group, applied teaching methods and organizational forms, evaluation criteria, as well as, information about the complex textiles. The thematic plan for the approbation of the theme, the chosen teaching aims and objectives are included in the second chapter of the Diploma Paper. The history of batik, the variety of batik techniques and the possibilities of combining batik works with other textile techniques are expounded in the third chapter. The analysis and assessment of the pedagogical probation are discussed in the fourth chapter. Conclusions and reccommendations for further development of the curriculum are included in the conclusion of the Diploma Paper. Key words: the technique of batik; complex textiles; Home Economics and Technologiesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBatika kompleksajos tekstildarbos 9. klasē mājturības un tehnoloģiju stundāsen_US
dc.title.alternativeBatik in the complex textile works in Grade 9 at home economics and techologies lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record