Show simple item record

dc.contributor.advisorZaiceva, Ārijaen_US
dc.contributor.authorVītola, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:23Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3484en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11388
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Valodas kompetences pilnveide savrupinājumiem veltītajās stundās I kursa audzēkņiem Laidzes Profesionālajā vidusskolā”. Darbā aplūkota valodas kompetences būtība un raksturlielumi, raksturotas pusaudžu vecumposma pedagoģiski psiholoģiskās īpatnības, pētītas Laidzes Profesionālās vidusskolas I kursa audzēkņu dažas individuālās pedagoģiski psiholoģiskās īpatnības problēmas kontekstā, izstrādāta un analizēta mācību uzdevumu kopa par savrupinājumiem, kas palīdz pilnveidot audzēkņu valodas kompetenci. Veikta izstrādātās mācību uzdevumu kopas aprobācija mācību procesā, analizēti pedagoģiskajā mijiedarbībā un mijsadarbībā gūtie rezultāti. Darbā gūtās atziņas var izmantot ikviena latviešu valodas skolotāja pedagoģiskajā darbībā. Darbs sastāv no četrām nodaļām, astoņām apakšnodaļām un desmit pielikumiem, kuros atspoguļoti pētījuma rezultāti pārsvarā tabulu veidā. Darbā ievietoti četri zīmējumi un astoņas tabulas, izmantoti sešdesmit literatūras avoti, no tiem – četrpadsmit internetā pieejamie resursi. Darba nobeigumā doti secinājumi par vidusskolas vecuma skolēnu valodas kompetences pilnveidošanas iespējām latviešu valodas mācību priekšmetā, tieši savrupinājumiem veltītajās mācību stundās.en_US
dc.description.abstractThe Theme of this Diploma Paper is “Improving the language competence of the first year students at Laidze Vocational secondary school in the lessons devoted to detachments”. The paper deals with the nature and structure of language competence; it describes pedagogically psychological peculiarities of adolescents. There are some individual problem - bound pedagogically psychological distinctions researched at Laidze Professional secondary school in group of the first school year students. There are given the set of tasks for solving teaching problems, which had traind made in teaching process, there are analyses of activities between student and student and students and teacher and had results of this cooperation. The conclusion of this work could be used by teachers of Latvian in their pedagogical experience. In this work there are four sections, eight subsections, ten appendixes where is given reflection of researches prevalence in the charts. There are four pictures and eight tables. In this diploma work are used sixty sources of literature, fourteen of them are toon from the Internet sources. At the end of work there are made conclusions about language competence of secondary school students and possibilities of improving the level of language of secondary age students at Latvian teaching process, in lessons devated to exatly detachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleValodas kompetences pilnveide savrupinājumiem veltītajās stundās I kursa audzēkņiem Laidzes Profesionālajā vidusskolā.en_US
dc.title.alternativeImproving the language competence of the first year students at Laidze Vocational secondary school in the lessons devoted to detachments.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record