Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Annaen_US
dc.contributor.authorKostina, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:24Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34933en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11391
dc.description.abstractDiplomdarbā 11. klases skolēnu lietišķās saziņas prasmes attīstīšana latviešu valodas stundās izvirzīts mērķis pārbaudīt izstrādātā lingvodidaktiskā materiāla piemērotību 11. klases skolēnu lietišķās saziņas prasmju attīstīšanai latviešu valodas stundās. Pedagoģiskie vērojumi un skolotāju pieredze liecina, ka mūsdienās skolēnu prasme veidot korektu lietišķo saziņu, izmantojot atbilstošus valodas līdzekļus un ievērojot lietišķās saziņas kultūru un runas etiķeti, nav pietiekami attīstīta, tāpēc mācību procesā jāpievērš lielāka uzmanība attiecīgo prasmju pilnveidošanai. Diplomdarba četrās nodaļās piedāvāts ieskats teorētiskajās atziņās, kas aktuālas un būtiskas pētāmās problēmas aspektā, pamatota didaktiskā materiāla atlase, izstrāde un aprobācija, raksturota pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un analizēti iegūtie rezultāti. Pētījums var būt noderīgs latviešu valodas skolotājiem, studentiem un citiem interesentiem. Diplomdarba apjoms – 70 lpp.en_US
dc.description.abstractThe target of the diploma work Improving Business Communication Skills in the Latvian Language Lessons in Form 11 is to develop and to approbate didactic material for developing formal communication skills of 11th grade students during Latvian language lessons. Pedagogic observations and experience of teachers show that student skills to determine formal communication situation, to establish formal communication according to formal communication basic requirements, using appropriate language receipt and to observe culture and etiquette of formal communication behaviour to reach communicative intention are not developed sufficiently. Insight into the theoretical cognitions, which are essential in the aspect of the viewed problem, the choice, the development, the approbation and the motivation of the didactic material as well as pedagogical action and the analysis of the results, is given in the four sections of the diploma work. The diploma work consists of 70 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title11. klases skolēnu lietišķās saziņas prasmes attīstīšana latviešu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeImproving Business Communication Skills in the Latvian Language Lessons in Form 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record