Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorSuvorova, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:24Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34972en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11392
dc.description.abstractŠajā diplomdarbā autore pēta jautājumu par vārdu krājumu, romāniem un pieaugušajiem ka studentiem. Īpaša uzmanība tiek pievērsta jautājumam par iespēju bagātināt vārdu krājumu pieaugušajiem studentiem ar angļu valodas zīnašanām vidējā līmenī, izmantojot adaptētus romānus. Diplomdarba autore nolēma veikt šo pētījumu, jo problēma ir ļoti aktuala. Skolotāji, studenti un pētnieki ir ieinteresēti vārdu krājuma bagātināšanā. Diplomdarba autore veica gadījumu izpēti, izmantojot adaptētus romānus, lai bagātinātu vārdu krājumu pieaugušajiem studentiem ar angļu valodas zīnašanām vidējā līmenī. Pirms pētījuma uzsākšanas tika veikta studentu vajadzību analīze, izmantojot anketas. Nodarbību laikā tika veikti novērojumi. Gadījuma izpētes beigās studenti tika aptaujāti. Diplomdarba autore izpētīja, ka vārdu krājuma bagātināšanas temats ir ļoti svarīgs, ka literatūra mijiedarbojas ar vārdu krājuma zināšanau un tās plašumu un dziļumu, kā arī izzīnāja pieaugušo studentu īpatnības un motivāciju.en_US
dc.description.abstractIn this Paper the author explores the question about vocabulary, novels and adult students. To be more precise, it is the question whether it is possible to enrich vocabulary of adult learners at pre-intermediate level of English with the help of adapted novels. The author of the Paper decided to do this research because of the essential topicality of the problem. Teachers, students and researchers are interested in the question of vocabulary enrichment. The author of the Paper carried out a case study using adapted novels to enrich vocabulary of adult learners at pre-intermediate level of the English language. Before the lessons needs analysis was carried out with the help of a questionnaire. During the lessons observation was made. In the end of the case study students were interviewed by the author.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAdaptēta literatūra pieaugušo studējošo ar angļu valodas vidējo līmeni vārdu krājuma bagātināšanaien_US
dc.title.alternativeAdapted Literature to Enrich Vacabulary of Adult Learners at Pre-Intermediate Level od English Languageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record