Spēļu metožu pietojums logopēdiskajā korekcijdarbā fonētiski-fonemātisko traucējumu novēršanai
Автор
Ivanova, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Andžela
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šajā darbā apskatīti teorētiskie jautājumi par runas, valodas un ar rotaļu saistītās darbības attīstību savstarpējo saikni bērna vispārējās attīstības ietvaros. Darba mērķis ir izpētīt spēļu metožu lietojumu logopēdiskajās nodarbībās. Darba autors apraksta fonētiski-fonemātisko traucējumu korekcijas rezultātus. Ar spēlēm saistītās korekcijas metodes ir aprakstītas atsevišķās korekcijas-apmācības procesa daļās.
Piedāvātās metodes, kas saistītas ar spēlēm un rotaļām, var kalpot par modeli citu analoģiski spēļu radīšanai ar nolūku veicināt bērna motivācijas dinamiku un stimulēt to, lai pārvarētu fonētiski-fonemātiskos traucējumus.
ATSLĒGVĀRDI: spēļu metodes, fonētiski-fonemātiskie traucējumi, korekcija. This work considers on the theoretical questions on intercommunication of development of verbal and playing activity in children.
The purpose of work is the research on possibilities of using attractive game methods by speech therapeutists. The author of work describes the results of subsequent changes in the correction of phonetically-phonemic disorders.
The methods of game correction are described as separate parts in accordance stages to correcting and teaching process.
The offered game methods can also serve as models for creation of other similar games to increase correction dynamics and stimulate the motivation in children while overcoming phonetically phonemic disorders.
KEYWORDS: play game methods, phonetic-phoneme interference and corrections.