Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margaritaen_US
dc.contributor.authorFridemane, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other36049en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11400
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „8. klases skolēnu stilistisko prasmju pilnveide latviešu valodas stundā”. Diplomdarba īstenošanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1.analizēt metodisko un lingvodidaktisko literatūru, lai gūtu atziņas par bilingvālās izglītības apguvi skolā; 2.raksturot mazākumtautību skolēnu vispārīgi pieļautās kļūdas latviešu valodā; 3.apjaust izglītības satura dokumentos izvirzītās prasības stilistisko prasmju apguvei; 4.raksturot stilistisko prasmju jēdzienu un pieļautās mazākumtautību skolēnu stila kļūdas latviešu valodā; 5.izveidot mācību darba organizācijas metodisko variantu stilistisko prasmju pilnveidei 8. klasē; 6.aprobēt izveidoto mācību darba organizācijas metodisko variantu pedagoģiskā praksē; 7.analizēt un interpretēt 8. klases skolēnu mācību sasniegumus stilistisko prasmju pilnveidē. Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, kur otrajai nodaļai ir trīs apakšnodaļas un trešajai nodaļai – trīs apakšnodaļas, secinājumiem un literatūras saraksta., ko veido 43 vienības. Diplomdarba pirmajās divās nodaļās ir apkopotas teorētiskas atziņas, kuras palīdz atklāt pētāmās problēmas aspektus. Trešajā nodaļā ir pamatota didaktiskā materiāla izstrāde, raksturota izmēģinājumdarbības norise un rezultāti. Pielikumā ir pievienota skolotāju anketa, mācību stundu konspekti, darba lapu paraugi un skolēnu darbu paraugi. Izmēģinājumdarbība tika izveidota atbilstoši skolēnu zināšanu līmenim, lai to papildinātu ar jaunām prasmēm un zināšanām. Analizējot pārbaudes darbu tika secināts, ka skolēnu stilistiskās prasmes ir iespējams uzlabot izmantojot dažādas metodes un paņēmienus, ņemot vērā skolēnu vecumposmu, spējas un zināšanu līmeni. Diplomdarba autore uzskata, ka izvirzītais mērķis ir sasniegtsen_US
dc.description.abstractThe topic of Diploma Paper is „possibilitiesof improving the stilistical skills of Grade 8 pupils at Latvian language lessons. To realize Diploma Paper have been proposed several tasks: 1.to analyze the metodical and linguodidactical literature, to gain knowledge about bilingual education; 2.to describe minority students mistakes; 3.to realize stylistically skills requirements in education documents; 4.to describe the concept of stilistical skills and mistakes minority students; 5.to create the methodical variant of teaching work organization improvement of stilistical skills; 6.to approbate the formed methodical variant of teaching work organization in pedagogical process; 7.to analize and interpret the student achievements in improvement of stilistical skills in Grade 8. The Diploma Paper includes the introduction, three chapters conxlusions and register of literatureb with 43 items. Chapter two contains from three subchapters and three contains from three subchapters. The first two chapters offer theoretical insights into essential aspects of the problem. The third chapter is based on didactic material developments and approbation, it describes the pedagogical pilot actions and analyze results. Annexes provide the inquiry form example for teacfers, lessons synopsis, didactical materiāls based onstudents paper. The teaching approach was developed according to students knowledge and their level of skills. By analyzing methodological material, lesson system andthe students final papers diploma author concluded that students skills are possible to improve through a variety of methods and techniques, taking into account students' age groups, abilities and knowledge. The author believes that the goal of the Paper has been achieveden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title8. klases skolēnu stilistisko prasmju pilnveidošanas didaktiskās iespējas latviešu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativePossibilities of Improving the Stilistical Skills of Grade 8 Pupils at Latvian Language Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record