Show simple item record

dc.contributor.advisorHennuī, Ļubovaen_US
dc.contributor.authorCeske, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36208en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11401
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noteikt neverbālās kreativitātes rādītāju atšķirības 7 -8 gadus veciem bērniem Valdorfa skolā un vispārizglītojošā skolā, un 14-15 gadus veciem bērniem Valdorfa skolā un vispārizglītojošā skolā. Šī mērķa ietvaros tiek apskatīta teorija par šo tēmu un veikts pētījums. Galvenie autori, kas runā par trauksmi un kuru teorijas apskatītas darbā – Torrens, Šternbergs, Houtzs un Kresskills. Izpētē izmantotā metodika – Torrensa tests neverbālās kreativitātes noteikšanai (Torrance Test of Creative Thinking (TTCT)). Pētījumā iekļautā izlase - 30 7-8 gadus veci bērni Valdorfa skolā, 30 7-8 gadus veci bērni vispārizglītojošajā skolā, 30 14-15 gadus veci bērni Valdorfa skolā, 30 14-15 gadus veci bērni vispārizglītojošajā skolā. Iegūtie rezultāti parāda, ka nepastāv statistiski nozīmīgas neverbālās kreativitātes rādītāju atšķirības dažādu vecumu bērniem Valdorfa skolā un vispārizglītojošā skolā. Tāpat nepastāv statistiski nozīmīgas neverbālās kreativitātes rādītāju dzimumatšķirības vienas skolas konkrētās vecuma grupas ietvaros. Atslēgvārdi: kretivitāte, Valdorfa skola, vispārizglītojoša skola, bērnien_US
dc.description.abstractThe aim of the present bachelor paper is to determine the differences in creativity of 7-8 years old children who learn in Waldorf school and public school, and 14-15 years old children who learn in Waldorf school and public school. Within the frames of this aim the theory covering these topics is reviewed and the comparative study conducted. The main authors speaking about creativity and theories are looked out are – Torrance, Sternberg, Houtz and Cresskill. The following test has been used in the study - Torrance Test of Creative Thinking (TTCT). The studied group consists of 30 7-8 years old children studying in Waldorf school, 30 7-8 years old children studying in pubic school, 30 14-15 years old children studying in Waldorf school, 30 14-15 years old children studying in pubic school. The obtained data show that there is no the statistically significant differences of creativity of different age children in Waldorf school and public school. There is no the statistically significant gender differences of creativity in one school in one group of age. Keywords: creativity, Waldorf school, public school, childrenen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleNeverbālās kreativitātes rādītāju atšķirības 7-8 gadus veciem bērniem Valdorfa skolā un vispārizglītojošā skolā, un 14-15 gadus veciem bērniem Valdorfa skolā un vispārizglītojošā skolā.en_US
dc.title.alternativeDifferences in Indices of Non-Verbal Creativity for 7-8 Year Old Children in Waldorf School and Regular School and for 14-15 Year Old Children in Waldorf School and Regular School.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record