Mācību tēmas "10.- 13. gs. arheoloģiskās rotas Latvijas teritorijā" apguve kultūras vēsturē 11. klasē
Author
Muša, Žanis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Melnbārde, Helga Ingeborga
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma „Mācību tēmas “Arheoloģiskās rotas Latvijas teritorijā” apguve kultūras vēsturē 11. Klasē”.
Diplomdarba struktūra ietver ievadu, četras daļas, nobeigumu, izmantotās literatūras sarakstu ar pielikumiem.
Ievadā aplūkota un pamatota tēmas aktualitāte, norādīts darba mērķis un veicamie uzdevumi.
Pirmajā nodaļā apkopoti materiāli par arheoloģiskajām rotām un to ornamentiku Latvijas teritorijā 10.-13.g.s.
Otrajā nodaļā apskatīti pedagoģiskie un psiholoģiskie nosacījumi mācību satura izveidei kultūras vēsturē.
Trešajā nodaļa ietver mācību satura izstrādes gaitu un izglītību reglamentējošo dokumentu izpēti.
Ceturtā nodaļā apkopoti izstrādātā mācību plāna aprobācijas rezultāti un secinājumi.
Nobeigumā atainoti secinājumi un ieteikumi, kas radušies tēmas aprobācijas laikā.
Atslēgvārdi: ornamentika; arheoloģiskās rotas; vērtēšana. The main theme of my diploma work is „Scholastic theme „Archaeological ornaments in the territory of Latvia” for cultural history lessons in 11th grade”.
Introduction is about the urgency of selected theme, the aim of this work and a list of tasks.
First chapter is about archaeological ornaments and ornamentals in territory of Latvia from 10th to 13th century.
Second chapter is about pedagogy and psychological terms of creating scholastic literature for cultural history lessons.
Third chapter is about developing the scholastic materials and about researching educational regulation documents.
Fourth chapter is about researched scholar plan approbation results and conclusions.
In the ending are conclusions and advices which originated during approbation of my work’s theme.
Keywords: ornamentals; ornaments; appreciation.