Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorDresmane, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3664en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11421
dc.description.abstractDarbu veido anotācijas, ievads, 3 nodaļas ar 10 apakšnodaļām, 2 tabulas, 4 diagrammas, literatūras saraksts un pielikumi. Pētījuma mērķis: izstrādāt un aprobēt vingrinājumu kopumu motorikas attīstīšanai bērniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Pētījuma hipotēze: skolēni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem apgūst dzīvei nepieciešamās pamatprasmes, ja: - sistemātiski tiek veikti vingrinājumi motorikas attīstībai, - tiek izmantotas rotaļspēles, rosinot patīkamas emocijas. Pētījuma uzdevumi: 1. Izpētīt teorētiskās nostādnes par doto tematu. 2. Noskaidrot jaunāka skolas vecuma bērnu fizioloģiskās un psiholoģiskās attīstības īpatnības. 3. Izveidot rotaļu un vingrinājumu kopumu motorikas attīstīšanai bērniem ar smagiem GAT. 4.Analizēt vingrinājuma kopuma saikni ar bērnu pamatprasmju uzlabošanos. Izvēlētās tēmas aktualitāte balstās uz atziņas, ka bērniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem dzīvē pats galvenais nav iemācīties lasīt un rakstīt prasmi, šiem bērniem pats galvenais ir iemācīties dzīvei nepieciešamās pamatprasmes, kā rezultātā tiktu iegūta lielāka neatkarība, kas tik ļoti ir vajadzīga katram cilvēkam. Darba autore atlasīja un izveidoja vingrinājumu un rotaļu kopumu, kas atbilst bērna faktiskajam vecumam un veicina kustību jeb dzīves pamatprasmju uzlabošanos.en_US
dc.description.abstractPaper contents: annotations, introduction, 3 chapters with 11 subdivisions, 2 charts, 4 diagrams, bibliography and appendixes. The aim of research: output and approbat drill aggregate to motorik education to children on average hard and hard mental age disorders. The hypothesis of research: children on average hard and hard mental age disorders adopt vital abilities if: •Exercises are made systematic to educate motorik; •Games are used to stimulate pleasant emotions. The task of research: 1.To explore theoretical approach on a subject. 2.To clarify school juniority children’s physiological and psychological developments individuality. 3.To develop games and drills aggregate motorik education to children on average hard and hard mental age disorders. 4.To analyze drills aggregate linkage with children’s ability improvement. Chosen theme urgency is based on verity that for children on average hard and hard mental age disorders, in there lifetime, most important are not to learn reading and writing skills, most important for this children’s are to learn vital necessary ability as a result reached greater independence, which is very necessary for each people. Author has selected and made aggregate of drills and games, which agree with children’s actual age and stimulate locomotive or vital ability improvementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMotorikas attīstīšana – dzīves prasmju apgūšanas pamatnoteikumsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of motorics – the precondition of acquiring the life skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record