Show simple item record

dc.contributor.advisorJermolajeva, Līgaen_US
dc.contributor.authorKlīdzējs, Jēkabsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36735en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11423
dc.description.abstractDiplomdarba „Informācijas tehnoloģiju lietošana kultūras vēstures stundās” mērķis ir pētīt informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas kultūras vēstures stundās. Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek apskatīti šādi jautājumi: informācijas tehnoloģijas kā mācību motivācijas līdzeklis, informācijas tehnoloģiju izmantošana mācību stundās, informācijas tehnoloģiju attīstības virzieni normatīvajos dokumentos, informācijas tehnoloģiju izmantošana pārbaudes darbu izstrādē, Senās Ķīnas kultūra, atbilstošu mācību materiālu izstrāde un izmantošana, datortehnikas loma mācību materiāla apguvē. Praktiskajā daļā autors analizē aprobācijas rezultātus, jaunākās informācijas tehnoloģijas, pēta datortehnikas pielietošanas iespējas un tās lomu mācību materiāla apguvē. Pētījumā tika iesaistīti 2007./2008. mācību gada pētījuma bāzes skolas 10.klases skolēni.en_US
dc.description.abstractThe Diploma paper „The Use of Information Technologies in the Lessons of the History of Culture” aims to investigate the ways and means of using information technologies in the lessons of the history of culture. The theoretical part deals with the following issues: information technologies as a means of promoting students’ motivation, the use of information technologies in the classroom, developmental ways of information technologies in normative documents, the use of information technologies in the process of test development, the culture of Ancient China, the development and implementation of relevant teaching materials, the role of computer engineering in the process of teaching and learning. In the practical part the author analyses the results of the pilot study, the latest information technologies, and researches the ways of using computer engineering and its role in the acquisition of the subject. The practical part was carried out with 10th form students of the pilot school during school year 2007/2008.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformācijas tehnoloģijas lietošana kultūras vēstures stundāsen_US
dc.title.alternativeUse of Modern techologies at history of culture lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record