Show simple item record

dc.contributor.advisorVabale, Andraen_US
dc.contributor.authorRoga, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3677en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11425
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: Informācijas tehnoloģiju izmantošana rokdarbu stundās skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Darba autors: Sandra Roga Pētījuma jautājums: Vai, izmantojot informācijas tehnoloģijas rokdarbu stundās, var attīstīt skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem izziņas darbību? Pētījuma mērķis: Izveidot vizuālu mācību materiālu rokdarbu programmas apmācībai speciālās skolas 2. klasei, izmantojot datorprogrammas MS PowerPoint iespējas. Darba teorētiskajā daļā autore pēta dažādas disciplīnas: •psiholoģiju un pedagoģiju (S. Liepiņa, V. Zelmenis, Students J., H. Ebinghauzs, Aloša A. Švarcs, E. Jensens), •neiroloģiju (S.J. Blakemore), •vizuālās mākslas pedagoģiju (V. Hibnere, I.Grošenkovs). Darba praktiskajā daļā autore izveidoja mācību materiālu rokdarbu stundām speciālajā skolā 2. klasei un apkopojusi skolēnu un skolotāju anketu rezultātus ar mērķi noskaidrot informācijas tehnoloģijas izmantošanas iespējas un veidus stundās speciālajā skolā. Darba saturs: mācību materiāls piedāvā darbu ar papīru 2. klases skolēniem speciālajā skolā. Taču vienlaikus mācību materiāls būs noderīgs arī sākumskolas klasēm vispārizglītojošā skolā, kā arī vecākiem, kuru bērni atrodas mājmācībā, kā arī visiem interesentiem, kas vēlas veidot izstrādājumus no papīra, izmantojot informācijas tehnoloģijas. Mācību materiālā piedāvātas sekojošas tēmas: •“Drošības noteikumi rokdarbu stundā” •“Koku lapu vainags” •“Varavīksnes zivs” •“Sniegavīrs” •“Taurenis” •“Lilija” Lappušu skaits - 49 Attēlu skaits - 5 Tabulu skaits - 15 Izmantotie literatūras avoti - 25 Atslēgas vārdi: informācijas tehnoloģijas, rokdarbu stundas, vizualizācija.en_US
dc.description.abstractThe point of study: How develop pupils with disturbances of intellectual development activity of cognition, using information tehnologies at handicraft`s lessons? The object of study: To make a visual teaching material for syllabus of handicraft in the second form, using opportunities of computer programme like MS PowerPoint. In the theoretical part of the work: The author is corcerned with different branches: •psyhology and pedagogy (S. Liepiņa, V. Zelmenis, Students J, H. Ebbinghaus, Alosha A. Schwarz, E.Jensen), •neuralogy (S. J. Blakemore), •pedagogy of art (V. Hibnere, I.Groshenkov). In the practical part of the work the author has made the teaching material for handicraft classes of the second form in special school as well as summarized the results of pupils and teachers questioning with an aim to clear up opportunities and waysof information technologies during lessons in special school. Contents of the work: Teaching material offers a work with paper for the second year pupils at specialized school. Besides, the teaching material will be useful both, for elementary classes at a comprehensive school and parents whose children are in home teaching course, and also for those interested people who want to make things of paper, using information technologies. There are following themes in this teaching material: •“The rules of safety at handicraft`s lessons” •„Wreath of leaves” •The fish of the rainbow” •“Snowman” •“Butterfly” •“Lily” Number of pages - 49 Number of pictures - 5 Number of tabeles -15 Literature source - 25 Key words: Information technologies, handicraft lessons, visual (visualisation).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformācijas tehnoloģiju izmantošana rokdarbu stundās bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeUse of information technologies in handicrafts lessons for children with slight mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record