Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorStepanova, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36950en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11429
dc.description.abstractŠī bakalaura darba autore ir teorētiski un empīriski pētījusi pirmsskolas skolotāja darbību 5 – 6 gadu veco bērnu dialoga prasmes sekmēšanā. Autore uzskata, ka šī problēma sastopama mūsdienu sabiedrībā. Bērniem ir ļoti nepieciešama pieaugušo uzmanība, jo pirmsskolas vecumā bērniem attīstās komunikācijas un saskarsmes iemaņas. Šī pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt, kā attītās bērnu dialoga prasme ar pirmsskolas skolotāja palīdzību. Šī darba nobeigumā tika secināts, ka pirmsskolas vecuma bērniem ir jāpalīdz attīstīt valodas un runas iemaņas, jarada labvēlīgi apstākļi, kuros bērns varētu jūsties droši un brīvi uzvesties. Bērnu dialoga prasmes sekmēšanā var izmantot tematiskas sarunas, sarunas pāros, bērnu stāsta kopīgu izveidošanu, sižeta lomu rotaļas, teatralizētas rotaļas, rotaļas ar noteikumiem, radošās rotaļas. Atslēgas vārdi: dialogs, dialoga prasmes pazīmes, prasme veidot dialogu, 5 – 6 gadus veci bērni, skolotāja darbība, dialoga prasmes sekmēšana, metodiskie paņēmieni, dažādu veidu rotaļas.en_US
dc.description.abstractThe author of this bachelor's paper theoretically and empirically investigated the work of a pre-school teacher on the development of the ability to have a dialogue among 5-6-year-old children. The author considers that this problem occurs in the modern society. Children obviously need adults' attention because just at the pre-school age children develop their communicating skills. The aim of this investigation is to substantiate theoretically and check empirically how the skill to hold a dialogue develops with the help of a pre-school teacher. The conclusion of this work is that we must help pre-school children develop their language and communication skills. We should create favourable conditions under which the child would feel confident and be unconstrained. For successful development of communication skills we can use thematic talks, pair work, group creation of children's stories, role play, dramatizing, games with the rules, creative games. Key words: dialogue, indications of a dialogue skill, the ability to have a dialogue, 5-6-year- old children, a teacher's activity, teaching methods, assistance in dialogue development, different kinds of games.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas skolotāja darbība 5-6 gadu vecu bērnu dialoga prasmes sekmēšanāen_US
dc.title.alternativePre- school teacher activities in developing dialogue skills of 5-6 year old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record