Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorFedotova, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39150en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11456
dc.description.abstractValsts centralizētajiem eksāmeniem ir liela ietekme uz skolēnu dzīvi. Tā ir arī liela atbildība skolotājiem sniegt visu nepieciešamu palīdzību, lai skolēni varētu nokārtot eksāmenus veiksmīgi. Tieši tāpēc, šī diplomdarba mērķis bija noskaidrot, kādas eksāmena kārtošanas stratēģijas varētu palīdzēt skolēniem sagatavoties valsts centralizētajam angļu valodas eksāmenam. Lai iepazīstinātu skolēnus ar eksāmena kārtošanas procedūru, iemācītu skolēnus pildīt uzdevumus, kas ir iekļauti katrā eksāmena daļā, un palīdzētu viņiem tikt galā ar eksāmena radīto stresu, diplomdarba autore pētīja attiecīgo literatūru un izvēlējās praktiskas aktivitātes, kas tika izmēģinātas skolā. Pētījuma rezultāti pierādīja, ka lielākā daļa no mērķa grupas skolēniem atzina diplomdarba autores piedāvātās eksāmena kārtošanas stratēģijas par noderīgām. Atslēgvārdi: eksāmena kārtošanas stratēģijas, 12. klases valsts centralizētais angļu valodas eksāmens, uzdevumu pildīšanas stratēģijas, eksāmena stress, eksāmena kārtošanas procedūra.en_US
dc.description.abstractDue to the effect that the Year 12 State Centralised Exams might have on the students’ life, it is a great responsibility of the teachers to provide their students with all the necessary tools to enable them to pass the exams successfully. Thus the aim of the present Diploma Paper was to find out what exam–taking strategies could help students get ready for the Year 12 State Centralised English Exam. To familiarise students with the procedure for the exam, to teach students deal with the tasks included in each part of the exam and to help them cope with the effects of exam anxiety, the author of the Diploma Paper studied the corresponding literature and chose practical activities which were implemented in English lessons at school. The results of the research proved that the usage of the exam–taking strategies suggested by the author of the DP was found helpful by the major part of the target group students. Key words: exam–taking strategies, the Year 12 State Centralised English Exam, task fulfilment strategies, exam anxiety, procedure for the exam.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleEksāmena kārtošanas stratēģijas angļu valodas stundās 12. klases skolēnu sagatavošanai valsts centralizētajam angļu valodas eksāmenamen_US
dc.title.alternativeTeaching Exam–taking Strategies in Year 12 English Lessons to Prepare Students for the State Centralised English Examen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record