J.Poruka stāsta “Pērļu zvejnieks” iepazīšana 11. klasē
Author
Lauva, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „J. Poruka stāsta „Pērļu zvejnieks” iepazīšana 11. klasē” mērķis ir izpētīt Jāņa Poruka stāsta „Pērļu zvejnieks iepazīšanas iespējas literatūras mācībās 11. klasē,aktualizējot tajā paustās nozīmīgās vērtības.
Diplomdarbam ir četras nodaļas.
1.J. Poruka personības un daiļrades raksturojums 11. klases literatūras mācību kontekstā.
2.Literatūras skolotāja sagatavošanās J. Poruka daiļrades apguvei 11. klasē.
3.Skolotāja un skolēnu sadarbība literatūras stundās.
4.Sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums.
Diplomdarba autore secina, ka izvirzītais mērķis ir sasniegts. Diplomdarba autore metodisko sistēmu ir izstrādājusi tā, lai aktualizētu stāstā „Pērļu zvejnieks” paustās vērtības. Diploma Paper „Janis Poruks’ story „ The Pearl Fisher” introduction at secondary school, grade 11.” The Paper aim is to explore Janis Poruks’ story “The Pearl Fisher” suitability in secondary school grade 11 literature lessons, to highlight stories expressed values.
Diploma Paper chapters:
1.J.Poruka personality and literature contribution, teaching grade 11 .
2.Literature teacher strategies to prepare 11 grade students for J.Poruka work analysis.
3.Students and teacher interaction in literature lessons.
4.Students and teacher interaction analysis
Diploma Paper author concludes that the objective has been achieved, authors methodological framework has been developed to adapt the stories, “ The Pearl Fisher” expressed values.