Show simple item record

dc.contributor.advisorKrauce, Antraen_US
dc.contributor.authorŠtrāla, Ditaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:32Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other39272en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11460
dc.description.abstractPētījuma objekts: Speciālās internātpamatskolas sākumskolas skolēni. Pētījuma priekšmets: Bērnu stājas korekcija ārstnieciskās vingrošanas nodarbībās. Pētījuma mērķis: Aktualizēt ārstnieciskās vingrošanas nodarbību nozīmi bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Darbs tika izstrādāts kā iespējamā atbilde uz jautājumu – vai bērni regulāri veicot fiziskos vingrinājumus ārstnieciskās vingrošanas nodarbībās, uzlabos savu stāju un fizisko sagatavotību? Kā ārstnieciskās vingrošanas nodarbības atrisina stājas problēmas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem? Bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem ir tieši bojājumi centrālajā nervu sistēmā, kas saistīti ar tipiskiem kustību traucējumiem. Tēmas aktualitāte balstās uz atziņu, ka, lai uzlabotu skolēna veselības problēmas, kas saistītas ar stājas traucējumiem, svarīga loma ir skolēnu izpētei - fizisko un psihisko procesu īpatnībām jaunākajā skolas vecumposmā, kā arī regulārs korekcijas darbs ārstnieciskās vingrošanas nodarbībās. Pievērsties izvēlētajai tēmai rosināja tas, ka autore strādā speciālajā internātpamatskolā par ārstnieciskās vingrošanas skolotāju un tas, ka pieaug bērnu skaits ar dažādiem veselības traucējumiem, stājas traucējumiem un skoliozi. Darbu veido ievads, teorētiskā, praktiskā daļa, secinājumi, literatūras saraksts, anotācijas un pielikumi. Darba apjoms 57 lapas, darbs papildināts ar 7 tabulām, 15 diagrammām, 10 attēliem, izmantoti 32 literatūras avoti, pielikumā 9 vingrinājumu un vingrojumu kompleksi. Kvalifikācijas darba izstrādes laikā autore guva vairākas vērtīgas atziņas un secinājumus. Galvenā no tām, ka ārstnieciskās vingrošanas nodarbības speciālā skolā ir ļoti nepieciešamas, jo nostiprina skolēnu veselību, novērš fiziskās attīstības un kustību izjūtas trūkumus.en_US
dc.description.abstractObject of research: Pupil of Special elementary boarding-school primary group. Subject of research: The correction of children stand during classes of remedial gymnastics. Purpose of research: To update the significance of remedial gymnastics classes in correction work for children with insanity development derangement. Work was worked out as possible answer on following question – do children by taking regular remedial gymnastics classes, will improve their stand and physical training? How the remedial gymnastics classes solve the stand problem for children with insanity development derangement? Children with insanity development derangement have exact damage in central nervous system that is connected with typical defects of movement. The actuality of theme is based on cognition, that, to improve the health problems of pupil, what is connected with stand defects, important role has study of pupil – individuality of physical and psychical processes in pupil primary group and regular correction work during remedial gymnastics classes. To range this theme stimulate reason, that author works in special boarding-school as a teacher of remedial gymnastics and fact that increases number of children with different health problems, stand disorders and scoliosis. Work consists of introduction, theoretical and practical parts, conclusions, bibliography, annotations and appendixes. The volume of work is 57 pages, work enlarged with 7 tables, 15 diagrams, 10 pictures, used 32 literature sources, in appendix 9 exercises and complexes of exercises. During working out of qualification work the author achieved several valuable cognitions and conclusions. The main, that remedial gymnastics classes in special school are very necessary, because they strengthen pupil health, eliminate defects of physical development and movement sense.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĀrstnieciskās vingrošanas nodarbību nozīme korekcijas darbā skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeRole of remedial gymnastics classes in the correction work of pupils with mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record