Ārpusstundu pasākumos pilnveidojamās prasmes, kuras veicina pusaudžu veselīgu dzīvesveidu.
Автор
Dzērve, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubenis, Egīls
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs ir par tematu: ārpusstundu pasākumos pilnveidojamās prasmes, kuras veicina pusaudžu veselīgu dzīvesveidu. Autora izvēlētā temata aktualitāte ir ievērojama Latvijas sabiedrībā.
Darbs sastāv no ievada, jēdzienu skaidrojuma un apraksta, teorētiskās daļas, pētījuma daļas, secinājumiem, literatūras saraksta, anotācijas un pielikuma.
Diplomdarba pētāmais problēmjautājums bija tāds, ka stundu laikā, pusaudži nespēj apzināties to, kas ir veselīgs dzīvesveids un īstenot to savā dzīvē, balstoties uz to tika izvirzīta šāda hipotēze - izmantojot ārpusstundu pasākumus un sporta metodiku un paņēmienus ir iespējams skolēnos pilnveidot prasmes, kuras nepieciešamas veiksmīgai socializācijai, jo tā paceļ pusaudžu pašapziņu un rada vēlmi ievērot veselīgu dzīvesveidu, kura darba izpētes gaitā tika apstiprināta.
Hipotēzes testēšanai un diplomdarba izstrādē tika pielietotas šādas pedagoģiskā pētījuma metodes: literatūras avotu, dokumentu, periodikas izpēte un analīze, anketēšanu un interviju, iegūto datu analīze, skolēnu darbības produktu analīzi, pedagoģisko eksperimentu, vadīto ārpusstundu pasākumu pašanalīze. Kā pētījuma praktiskās bāzes resurss tika izmantoti Gulbenes 2.vidusskolas 150 pusaudži. This diploma paper is written by author Sandis Dzerve. Authors diploma paper theme name is „The improvable skills in afterlessons events develop healthy way of life for youngsters”. This theme is wery actual and interesting for nowadays.
This work counsists form following main parts – prefatory, concept explanation and description, theoretical part, practical part with anket, real obesrvtion and interwievs analysis and conclusion, literature list, anotations and attachements. The research practical base resource were 150 youngsters from Gulbene city highscool
The main problem is that youngsters ar not accepting principles of healthy way of life, because of education teaching problems. According to that problem there was made hypofasis – using afterlessons events and sport methodology it is possible to develop skills, that are needed for succesfull socialization – that was approved during research of this diploma work.