Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorAnnuškāne, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other40037en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11485
dc.description.abstractSlikta skolēnu uzvedība un uzmanības trūkums ir vispārrunātākās problēmas skolotāju vidū. Skolotājam tas ir izaicinošs un diezgan grūts uzdevums noturēt skolēnu uzmanību uz mācību procesu un panākt, ka viņi ir tajā iesaistīti. Diplomdarba tēma ir “Stratēģijas skolēnu uzmanības problēmu risināšanai angļu valodas stundās 8. klasē”. Darbs tika veidots ar mērķi apzināt stratēģijas, kas palīdzētu risināt skolēnu uzmanības problēmas angļu valodas stundās 8. klasē. Darba autors pielietoja sekojošas datu ieguves metodes: anketēšanu un novērošanu. Anketēšana tika veikta ar mērķi apzināt iespējamos uzmanības problēmu iemeslus un risinājumus angļu valodas stundās 8.a klasē, savukārt novērojums tika veikts, lai apzinātu izvēlēto stratēģiju efektivitāti. Darbā tika pielietota gadījuma pētījuma izpētes metode. Gadījuma pētījums tika veikts Jūrmalas valsts ģimnāzijā. Darba autors vadīja angļu valodas stundas 8. a klasē ar un bez stratēģiju pielietošanas ar mērķi pārliecināties vai stratēģijas, kad pielietotas, palīdz samazināt uzmanības problēmas 8. a klasē. Iegūtie anketu un novērojumu dati tika izanalizēti un attēloti grafiski. Teorētiskās literatūras analīzes rezultātā, autors secina, ka stratēģijas palīdz samazināt uzmanības problēmas klasē. Šo apgalvojumu apstiprina gadījuma pētījumā iegūtie dati. Skolotājam ir jāpazīst savi skolēni un viņu raksturīgākās īpašības, lai spētu atrast visefektīvāko laiku un veidu stratēģiju pielietošanai, lai novērstu uzmanības problēmas angļu valodas stundu laikā.en_US
dc.description.abstractStudents’ misbehavior and lack of attention are the most discussed problems among teachers. It is a challenging and rather difficult task for a teacher to keep students’ attention on the learning process and have them engaged in it. So the theme of the Diploma Paper is “Strategies to Deal with Students’ Attention Problems During English Lessons in Grade 8”. The study was done with the aim to examine strategies that can help to deal with students’ attention problems during English lessons in Grade 8. The author of the Paper used the following data collection methods: questionnaire and observation. The questionnaire was applied with the aim to examine the possible causes of inattention and solutions in English lessons in Grade 8a, however, the observation was done to examine the effectiveness of the chosen strategies. The research method used in the Diploma Paper was case study. The case study was done in Jurmala State Gymnasium. The author of the Paper conducted the English lessons with and without strategies in Grade 8a with the aim to see whether the strategies when applied help to reduce attention problems in Grade 8a. The gathered data of the questionnaire and students’ observations were analyzed and showed graphically. After studying the theoretical literature the author concludes that strategies can help to reduce attention problems in the classroom. This was proved by the gathered data gained in the case study. The teacher should know the students and their characteristics in order to find the most effective way and time of applying the strategies to avoid inattention during English lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStratēģijas skolēnu uzmanības problēmu risināšanai angļu valodas stundās 8.klasēen_US
dc.title.alternativeStrategies to Deal with Students' Attention Problems During English Lessons in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record