Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorGomzina, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:36Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other40393en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11500
dc.description.abstractKomunikatīvo tehnoloģiju izmantošana un mācīšana saskaņā ar mācību plānu bieži vien tiek uzskatītas par pretrunīgām pieejām. Šāda divejāda pieeja svešvalodas mācīšanai abos gadījumos iekļauj sevī gan priekšrocības, gan trūkumus. Turklāt ātrums, ar kādu zināšanas uzkrājas un mainās, pieprasa novatorisku pieeju izveidi mūsdienu izglītībai. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt komunikatīvās tehnoloģijas kā produktīvo valodas prasmju attīstīšanas veidu un izzināt potenciālos izaicinājumus, savienojot jaunās tehnoloģijas ar tradicionālo svešvalodas mācīšanu vidusskolā. Atsevišķa gadījuma pētījums tika realizēts Ziemeļvalstu ģimnāzijā ar vidusskolas skolēniem Diplomdarba autores prakses ietvaros. Viens uzdevums tika realizēts papildus ārpus prakses Dobeles pilsētas vidusskolā Nr. 2 laika periodā no 2008. gada februāra līdz aprīļa beigām. Dati tika savākti, izmantojot anketas pirms, pēc uzdevumu pildīšanas un to pildīšanas laikā. Citas datu vākšanas metodes kuras tika izmantotas, bija intervijas ar diviem skolēniem, mentori, kā arī intervija ar informātikas skolotāju no Ziemeļvalstu ģimnāzijas. Vēl tika izmantota Ziemeļvalstu ģimnāzijā pieejamo dokumentu pētīšana ar mērķi uzzināt iepriekšminētas skolas politiku jauno tehnoloģiju pielietošanas sfērā priekšmetiem, kuri nav saistīti ar informātiku. Visbeidzot Diplomdarba pētnieciskās daļas iztrādes procesā tika izmantoti arī autores novērojumi.en_US
dc.description.abstractApplying new communication technologies and teaching strictly to curriculum standards are quite often viewed as competing initiatives. This sort of bipolar approach to teaching a foreign language implies advantages and disadvantages on both parts. Moreover, the pace at which knowledge is changing requires looking for innovative approaches towards education. The Aim of the Paper is to explore peer-to-peer communication technologies as a way for developing productive language skills and to find out potential challenges to be met in merging new technologies software with traditional face-to-face teaching in secondary school. The case study was carried out at the Grammar-School of Nordic Countries with secondary school students during the Author's teaching practice at aforementioned school. Additionally, one activity was held outside the teaching practice at Dobele Secondary School No. 2. from February till the end of April 2008. The data were collected with the help of preliminary and while-/post-questionnaires designed for students of secondary school. Other data collection methods were the interview with two students, the English language teacher and mentor at the Nordic countries grammar-school and IT teacher of the same school, a document study in the school's archive with the purpose of finding data on school's policies in using new technologies for non-IT subjects as well as Author's observations on the process of using peer-to-peer communication technologies during EFL classes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKomunikatīvās tehnoloģijas produktīvo angļu valodas prasmju attīstībai vidusskolāen_US
dc.title.alternativePeer-to-Peer Communication Technologies in Developing Productive English Language Skills at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record