Show simple item record

dc.contributor.advisorLinde, Lilitaen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:37Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41372en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11507
dc.description.abstractLiteratūra piedāvā gan praktiskas, gan netveramas priekšrocības tās lasītājiem. Lieliski literatūras darbi spēj ilustrēt valodas daudzfuncionalitāti un tās skaistumu. Lasot literatūras darbus, skolēni apgūst kā ne tikai atpazīt un novērtēt dažādus valodas aspektus, bet arī iemācās tos pārvaldīt. Turklāt, lai radītu prasmīgu lasitāju, literatūra atklāj cilvēku pieredzi, kas bagātina individu. Gadījuma pētījums tika veikts Rīgas 69. vidusskolā lai noteiktu, vai mācību līmenim pielāgotu literatūras grāmatu lietošana 11. klasē varētu veicināt studentu vārdu krājuma bagātināšanu. Pētījums veikts no februāra līdz martam 2014 gadā, un tajā tika iesaistīti 11. klases audzēkņi, kopumā 16 skolēni. Testa-mācīšanās-testa metode tika izmantota, lai mācītu vārdu krājumu, izmantojot mācību līmeņa grāmatu. Balstoties uz veiktātā angļu valodas līmeņa testa, tika izvēlēts “upper-intermediate” līmenis un (“Doriana Greja ģīmetnis” pēc Oskara Vailda, pārstāstījusi Gina D.B. Clemen, uzdevumusen_US
dc.description.abstractLiterature provides both practical and intangible advantages to its reader. Great works of literature illustrate the power and pleasure of language. In reading literature, learners learn not only to recognize and appreciate these aspects of language but also to master it themselves. In addition to making one more efficient reader, literature exposes to a wide range of human experience that enriches one’s own individual character. A case study was done at Rīgas Secondary School No. 69 to determine whether graded literature in Form 11 might facilitate students’ vocabulary knowledge. The research was done during February and March of the year 2014 and involved one Form 11 class of 16 students. The test-teach-test approach was applied to teach vocabulary using graded readers. Bases on the English level test the appropriate graded level book was chosen, upper-intermediate level (‘The Picture of Dorian Gray by Oscar Wilde, retold by Gina D. B. Clemen, activities by Justin Rainey).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību līmenim pielāgotu darbu lasīšanu vārdu krājumu papildināšanai 11. klasēen_US
dc.title.alternativeGraded Readers to Facilitate Vocabulary Skills in Form 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record