Pašportreta fotogrāfija kā līdzeklis ekspresionisma apgūšanai 7. klasē
Author
Vasiļjeva, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kincāns, Vladimirs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore, Vita Vasiļjeva, ir izstrādājusi diplomdarbu „Ekspresionisms kā līdzeklis emocionāla darba radīšanai 7. klasē”. Atbilstoši tēmai formulēts diplomdarba mērķis – izpētīt ekspresionisma kā mākslas virziena apguves iespējas, radot emocionālu mākslas darbu 7. klasē.
Diplomdarbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopots teorētiskais materiāls par ekspresionismu kā mākslas virzienu, otrajā - par emocijām kā cilvēka uztveres atspulgs.
Trešajā nodaļā ir apkopota informācija par tēmas realizāciju vizuālās mākslas stundā, kas ietver sevī izstrādātu un pedagoģiskā praksē aprobētu uzdevumu kopu, piemērotas mācību metodes, vērtēšanas kritērijus un pedagoģiskās prakses rezultātu analīzi. The author, Vita Vasiļjeva, has carried out the diploma paper, „Expressionism as a means of creating an emotional piece of art in form 7”. The goal of the research is to study the options of mastering expressionism as arts direction by creating an emotional piece of art in form 7. The current paper consists of 3 chapters. The first part of the paper is devoted to providing the general notion of the theoretical sources on expressionism as arts direction, the second part – on emotions as the reflection of the perception of the human. The third part is devoted to the summary of the implementation of the goal of the current paper carried out during the work in arts lesson which covered accomplished and in pedagogical practice approbated set of exercises, appropriated pedagogical methods, evaluation criteria, and the analysis of the results of the pedagogical practice.